Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a lansat o platformă online care urmărește să consolideze cultura organizațională prin recunoașterea implicării și celebrarea contribuției angajaților la succesul companiei.
www.selgroscautapasiunea.ro este un proiect editorial “martor”, care prezintă, într-o notă personală, membri ai echipei Selgros, din toate departamentele și toate magazinele din țară. “Selgros este locul în care se manifestă energiile echipei Selgros, în care fiecare simte să dea mai mult, să contribuie, să lase în fiecare zi o urmă care să fie de folos, clienților sau colegilor. Prin această platformă surprindem un instantaneu a ceea ce există și se manifestă între oameni care și-au găsit sau regăsit locul și rostul la Selgros”, explică Antoneta Galeș, director Comunicare și Dezvoltare Organizațională Selgros. În prezent, www.selgroscautapasiunea.ro găzduiește membri ai echipei din magazinele Selgros din Pantelimon și Ploiești, precum și din centrul de distribuție gastro din București. Platforma va integra, în perioada imediat următoare, într-un ritm susținut, și celelalte magazine din țară.
De curând, echipele de vânzări şi consultanţă din cadrul Selgros Cash & Carry au fost dotate cu dispozitive mobile ce le permit să acceseze, în timp real, datele de care au nevoie, prin intermediul serviciilor de comunicaţii mobile furnizate de Vodafone România. Astfel, lanţul de magazine, prezent pe piaţa locală cu 19 unităţi clasice şi un centru de distribuţie pentru gastronomi, a ales să crească mobilitatea angajaţilor. “Viteza de reacţie depinde de viteza de conexiune, pentru că în era comunicării totul are legătură cu modul cât mai rapid de acces la informaţie. Provocările vin atât din punct de vedere al transmisiilor de date către magazine şi centrală şi invers, dar şi din accesarea datelor remote, de pe orice fel de dispozitive mobile. Este esenţial pentru consilierii Selgros în teritoriu să aibă acces rapid la transfer de date, atunci când vizitează clienţii, la sediul acestora, şi să poată vizualiza informaţii despre sortiment, în timp real, pe tabletele pe care le utilizează”, precizează reprezentanţii Selgros.
Echipa din cadrul departamentului de relaţii cu clienţii numără în total aproape 150 de angajaţi, în toate magazinele şi administraţia centrală. Din 2014, sistemele de date din magazin au fost operabile şi la distanţă, prin soluţiile furnizate de Vodafone. Toţi cei care aveau nevoie să opereze date şi mobil au primit atunci tablete. Proiectul a fost realizat în parteneriat cu Vodafone România, care asigură serviciile de voce şi date mobile pentru întreaga reţea de magazine Selgros din ţară şi pentru centrul de distribuţie logistică pentru gastronomi, din Bucureşti. Angajaţii Selgros beneficiază de pachete speciale de abonamente şi individual. Ei au la dispoziţie servicii telecom similare cu cele din contul business, la planuri tarifare avantajoase.