Un sondaj realizat de o companie externă în rândul angajaților JYSK, în ianuarie 2024, arată că gradul de satisfacție la locul de muncă, dar și loialitatea și motivarea, sunt la un nivel ridicat, peste media pieței.
O dată la doi ani, compania JYSK realizează, printr-o firmă de cercetare externă, Chestionarul de satisfacție a angajaților. În ianuarie 2024, toți angajații JYSK din România au avut ocazia să răspundă la chestionar și să spună cât de mulțumiți sunt la locul de muncă. Răspunsurile au fost anonime și voluntare.
Rata de participare la chestionar a angajaților din România a fost de 100 la sută. Peste 1.000 de angajați JYSK și-au folosit dreptul și datoria de a-și spune părerea față de compania la care lucrează. Ei au acordat puncte de la 1 la 100 pentru aspecte ce țin de activitatea lor și mediul de lucru, pentru loialitate, motivare, conținutul jobului, managerul direct, cooperare, posibilități de învățare și dezvoltare, reputația companiei, valori și managementul de țară.
- SAP România depășește pragul de 1.000 de angajați
- Zentiva România primește certificarea Top Employer, pentru a patra oară consecutiv
- Dacia va avea un nou director de vânzări & marketing, din februarie
“Faptul că rata de participare la sondaj a fost de 100 la sută arată că angajații JYSK din România sunt implicați în ce fac și știu că feedback-ul lor va fi ascultat. Cu cât rata de participare este mai mare, cu atât avem rezultate mai relevante. Pentru companie, informațiile primite de la colegi sunt extrem de importante, pentru că ne ajută să aflăm zonele în care excelăm și zonele în care putem îmbunătăți lucrurile. Le mulțumim tuturor colegilor pentru că au răspuns la chestionar și pentru că, astfel, contribuie la a face din JYSK un loc de muncă și mai bun”, spune Simona Carp, Head of HR România, Bulgaria și Turcia.
Rezultatele arată că satisfacția la locul de muncă se află în continuare la un nivel ridicat, asemenea ultimului chestionar de satisfacție, din urmă cu doi ani. Scorul general pentru satisfacția și motivația în muncă este de 85 din 100 de puncte, cu un punct mai mult decât în urmă cu doi ani.
Rezultate de top
În ceea ce privește loialitatea față de companie, scorul a fost de 89 din 100 de puncte, la același nivel ca acum doi ani. Angajații au acordat scoruri de peste 90 de puncte din 100 pentru managerul direct, managementul de țară, reputație, conținutul jobului, posibilități de învățare și dezvoltare. Aceste rezultate sunt peste nivelul de referință utilizat de Ennova, firma de consultanță folosită pentru a efectua sondajul, și plasează JYSK printre cele mai performante companii la aceste categorii. Valorile JYSK au fost notate cu 91 din 100 de puncte, ceea ce arată că angajații rezonează cu valorile companiei: Bun comerciant, Colegialitate și Spirit corporatist.
“Suntem bucuroși că cele trei arii asupra cărora ne concentrăm – leadership-ul puternic, motivația angajaților și valorile companiei – au primit scoruri foarte mari. Credem că este foarte important că managerii noștri de la toate nivelurile rezonează cu valorile companiei, iar acest lucru le dă angajaților încredere în ce fac, îi motivează și îi ajută să-și facă treaba bine. Când angajații sunt fericiți și satisfăcuți de mediul în care lucrează, au curaj să-și asume responsabilități, vor să învețe lucruri noi, să evolueze și să obțină rezultate bune. Sarcina companiei este să se asigure că așteptările angajaților sunt îndeplinite, iar acest chestionar de satisfacție a angajaților ne ajută să știm unde ne aflăm”, declară Johanna Chivaran, HR Manager JYSK România.
Despre Chestionarul de satisfacție a angajaților
Compania JYSK desfășoară studiul de satisfacție a angajaților la fiecare doi ani, în toate țările în care este prezentă. Studiul este realizat de compania Ennova, iar participarea angajaților este voluntară și anonimă. Studiul actual a fost realizat în ianuarie 2024, iar precedentul chestionar a fost realizat în ianuarie 2022.