2Performant, liderul pieței locale de marketing afiliat, are un nou Growth Manager

Din 1 februarie, 2Performant l-a numit pe Cristian Iosub în poziția de Growth Manager.

Cristian Iosub va conduce divizia Growth Unit, care are rolul de a testa și valida piețe și abordări noi în business pentru 2Performant, și se va implica în identificarea oportunităților de creștere ale companiei prin raportare la realitățile tehnologice și la schimbările alerte din domeniul digital. În 2021, 2Performant s-a reorganizat în două Business Units: Growth Unit și 2Performant România și Bulgaria, divizie condusă de Country Manager-ul Raluca Negrea.

Cristian Iosub are o experiență de peste 17 ani în marketing digital, marketing afiliat și e-commerce, și a ajutat la creșterea și maturizarea unor companii din diverse domenii, prin implementarea unor strategii clare de dezvoltare. A coordonat operațiunile Profitshare, al doilea jucător pe piața de afiliere, parte din grupul eMAG, în România și Bulgaria, și a fost implicat direct în identificarea potențialului de creștere a activității în regiune și în colaborarea cu advertiseri internaționali.

Și-a consolidat experiența în management și proiecte de internaționalizare prin colaborarea cu Retargeting Biz ca Partnership Manager, poziție ce a presupus consolidarea relației cu companiile partenere din țară și din străinătate, dar și prin implicarea în deschiderea și adaptarea platformei Courier Manager, o soluție software dedicată companiilor de curierat, pentru noi piețe din Asia și Europa, în calitate de Growth Manager.

Background-ul tehnic și pregătirea de specialitate în cybersecuritate, alături de pasiunea pentru a învăța lucruri noi, i-au permis să fie mereu la curent cu noile tehnologii și să fie un early adopter strategic pentru companiile cu care lucrează. A coordonat echipe întregi în domeniul marketingului afiliat, influencer marketing și e-commerce, și este o prezență constantă la evenimentele de reper ale industriei de e-commerce din România și din sud-estul Europei.

În 2021, 2Performant a demarat proiecte de internaționalizare prin tehnologie și de consolidare a poziției de jucător pe piața internațională, planuri susținute și prin capitalul atras în urma operațiunii de majorare derulate pe Bursa de Valori București. Ca parte a strategiei de a realiza integrări cu parteneri internaționali, a încheiat un parteneriat cu rețeaua internațională de afiliere Admitad, prezentă pe piețele din Europa, Asia și America de Sud. Astfel, are acces la cele 2.000 de programe de afiliere ale Admitad, la nivel global. În 2021, 35 de noi programe de afiliere au fost lansate în 2Performant.com, printre care AliExpress, Zaful, Hawes & Curtis UK sau Lacoste Ungaria, Cehia, Polonia, Slovacia.

2Performant dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com, o platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele două modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. Este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România și aduce lunar circa 4,5 milioane de click-uri pentru clienții din portofoliu. De-a lungul anilor, a intermediat vânzări de peste 311 milioane de euro, prin mai mult de 503 milioane de click-uri, pentru 785 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Articolul anterior

One United Properties își mută sediul în clădirea de birouri One Tower

Articolul următor

HR Club are un nou Consiliu Director, pentru perioada 2022-2025

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share