Angajații JYSK din România, mai „fericiți” la locul de muncă decât colegii din nordul Europei

Conform unui studiu desfășurat de o companie externă în toate țările în care activează compania, angajații JYSK sunt mult mai motivați, mai satisfăcuți și mai loiali decât media pieței.

Studiul, care s-a desfășurat în ianuarie-februarie 2018 și la care au participat 97 la sută dintre angajații JYSK din toate țările, arată că, pe o scară de la 1 la 100, angajații JYSK România au un nivel al satisfacției de 82, în timp ce nivelul mediu al satisfacției angajaților din grupul JYSK Nordic este de 77.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Motivarea angajaților este o preocupare constantă în compania noastră, iar rezultatele studiului ne arată că strategia privind creșterea satisfacției și motivației angajaților dă rezultate. Vom continua să menținem și să îmbunătățim toate demersurile făcute în acest sens. Am început deja să lucrăm la punctele în care angajații ne-au dat feedback și ne-au cerut schimbări. În același timp, încercăm să menținem acele acțiuni și arii care sunt apreciate de angajați, care-i fac mândri că lucrează în JYSK”, declară Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Potrivit lui Pernille Lundtoft Jensen, Senior Manager la Ennova, compania care a desfășurat studiul, managementul companiei și angajații au toate motivele să fie mulțumiți de rezultate. „Rezultatele au fost atât de bune, încât am vrut să verificăm încă o dată toate răspunsurile, pentru a ne asigura că studiul s-a desfășurat corect. Există două motive pentru care JYSK a înregistrat acest rezultat foarte bun. În primul rând, angajații JYSK din Europa Centrală și de Est au un nivel de satisfacție mult mai ridicat decât cel înregistrat de angajații altor companii. Al doilea motiv este că în JYSK nu există așa-numita problemă din luna de miere. În majoritatea companiilor, satisfacția angajaților scade după primul an, lucru ce nu se întâmplă în cazul JYSK. Este o dovadă a faptului că promisiunile pe care compania le face în procesul de recrutare, precum condițiile de muncă sau posibilitățile de promovare, sunt cele pe care angajatul le regăsește la serviciu, după ce se angajează”, spune Pernille Lundtoft Jensen.

Una dintre valorile JYSK este the right to speak up – dreptul și obligația de a-ți spune părerea. Rata mare de participare la studiu ne arată că angajații trăiesc valorile JYSK și că au înțeles că părerea lor este importantă și este ascultată. Măsurile pe care le-am luat în trecut, după studiile de satisfacție a angajaților, i-au convins că părerea lor contează.

Alex Bratu

Country Manager JYSK România și Bulgaria 

 

DESPRE JYSK ROMANIA

JYSK Group îşi are rădăcinile în Scandinavia. Primul magazin s-a deschis în Danemarca, în 1979. În prezent, Grupul are peste 2.200 de magazine şi 19.000 de angajaţi, în 37 de ţări. În Germania şi Austria, se numesc Dänisches Bettenlager, iar în restul ţărilor – JYSK.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share