Bob Toma, noul director de creație al agenției Rusu+Borțun

Cu peste 14 ani de experiență în industria de comunicare, Bob Toma a devenit Creative Director al Rusu+Borțun și responsabil pentru tot ce semnează agenția pentru clienții locali și regionali, în întregul spectru de servicii de comunicare.

„Pe 1 iunie, am împlinit nouă de ani de Rusu+Borțun Brand Growers și șapte ani în Corbeni 3. Este un moment de cotitură pentru noi și ne propunem să ducem mai departe tot ce-am acumulat în acești ani. În ceea ce facem, inovația înseamnă oameni mai buni ca noi, care să ne provoace să rupem ritmul. Căutam de ceva vreme un director de creație art, cu focus pe craft, și venirea lui Bob în echipă, de câteva luni deja, marchează așteptări mai mari de la noi înșine. Ne cunoaștem din anii 2000, când lucram pe aceeași stradă, Dionisie Lupu, dar la agenții diferite. Ne-am revăzut în cadrul Art Directors Club și din vorbă-n vorba s-a legat planul”, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun.

Cu un masterat în arte vizuale și grafician la bază, Bob Toma și-a început cariera în D’Arcy. Au urmat Gavrilă & Asociații, Grey, Graffiti BBDO și Publicis, cu nominalizări și premii la festivaluri internaționale și locale, precum Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals, Epica, Effie, Ad’Or, AdPrint, și mai multe apariții în Lurzer’s Archive. Experiența sa a fost acumulată lucrând pentru brand-uri din industrii diverse, precum SAB Miller, Skol, Granini, Romtelecom, Petrom, Dacia, Wrigley, GSK, Bancpost, JTI, BAT, P&G, Kinder, Strauss, Visa, Capital, Cărturești, Biblioteca Națională a României sau Foreign Policy.

„Am tot auzit și văzut lucruri frumoase, semnate de R+B, și am zis că e momentul pentru o schimbare, așa că m-am întâlnit cu ei. Chiar dacă e o agenție tânără, echipa R+B este formată din oameni seniori experimentați, cu ceva ani în spate, dar și din oameni foarte tineri, cu potențial creativ și pasionați de ceea ce fac. Mi-a plăcut din start mixul ăsta și împreună cred că avem aceleași obiective: în primul rând, să creștem reputația agenției, printr-un work de calitate, și, în același timp, să facem campanii creative, dar și vizibile, de care să se vorbească nu doar în România. Atunci când întreabă cineva <băi, cine a făcut campania aia tare?>, răspunsul să fie <oamenii ăia cool de la R+B>. Cred că oamenii sunt importanți și ei schimbă locul, chiar dacă stăm în cel mai frumos sediu de agenție din București. Îmi doresc ca pasiunea mea pentru art direction și craft să-și pună amprenta peste tot ce facem și sper să devenim una dintre cele mai creative agenții independente”, spune Bob Toma.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share