Cu câteva zile înainte de Sărbători, Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din sectorul food service de pe piața locală, extinde, la nivel național, cel mai nou brand din portofoliu.
Taco Bell a intrat pe piața din România în octombrie 2017 și a ajuns la patru unități plasate în centre comerciale din București. Cel mai nou restaurant va fi inaugurat în zona food court de la primul etaj al centrului comercial Iulius Mall din Cluj-Napoca, în 22 decembrie. Cu o investiție de 350.000 de euro, acesta îi așteaptă pe clujeni să încerce produsele originale, de inspirație mexicană, în spiritul Live Más.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Restaurantul dispune de o suprafață de 110 metri pătrați. „Taco Bell a avut rezultate excelente în primul an de activitate pe piața locală, prin restaurantele din București, așa că ne-am dorit ca produsele noastre să fie accesibile și la nivel național. Cluj-Napoca face parte din primul set de destinații pe care le urmărim. Este un oraș cu o dezvoltare accelerată, în ultimii ani, din perspectivă economică, dar și din punct de vedere cultural, muzical și culinar. Timing-ul deschiderii este unul foarte bun, căci weekend-ul dinaintea Crăciunului și, în general, vacanța de iarnă, reprezintă o perioadă în care oamenii ies mult în oraș și vin adesea la mall, pentru cumpărături, pentru a petrece alături de cei apropiați și, de ce nu, pentru a încerca lucruri noi”, declară Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
Prin inaugurarea acestui restaurant, Taco Bell a creat 35 de locuri de muncă. Noua echipă este gata să le ofere clienților produse precum Crunchy Taco, Cheesy Bacon Fries Burrito, Quesadilla, Crunchwrap Supreme, Nachos Supreme sau Churros.
Sphera Franchise Group deţine companiile ce operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc., este cea mai mare rețea de tip „quick service restaurant” (QSR) din lume, în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități, pentru peste 40 de milioane de clienți la nivel mondial, în fiecare săptămână. În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara SUA, iar obiectivul de extindere internațională vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante, care generează vânzări de peste nouă miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a ajunge la vânzări globale de 15 miliarde de dolari și 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.