Compania românească DocProcess continuă expansiunea internațională, prin inaugurarea unui birou comercial în Paris

DocProcess, o companie antreprenorială românească specializată în dezvoltarea de soluții digitale pentru automatizarea proceselor de business, inaugurează un birou comercial la Paris.

Noul birou marchează o etapă importantă în procesul de extindere a brandului și soluțiilor DocProcess pe piețele europene. Compania, care are deja un centru de cercetare și dezvoltare la Grenoble, intenționează să ajungă la 25 de angajați pe piața franceză și un milion de euro în venituri înregistrate din partea clienților francezi, până la sfârșitul anului.

Înființată în 2005, DocProcess lucrează cu peste 3.500 de clienți mari locali și internaționali. Înainte de deschiderea biroului din Paris, DocProcess avea deja un portofoliu amplu de clienți străini și lucra cu retaileri francezi prezenți pe piața românească, precum Carrefour și Cora. După modificările favorabile ale legislației franceze, ce vor grăbi procesul de transformare digitală a companiilor locale, DocProcess estimează o creștere accelerată pe piața franceză în 2020 și în anii următori.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

“În decembrie 2019, autoritățile legislative franceze au publicat legea Loi de Finances 2020, care solicită ca, până cel târziu în ianuarie 2025, toate facturile B2B să fie emise în format electronic, sprijinind astfel procesul de transformare digitală a companiilor. Vrem să beneficiem de acest context favorabil și să fim în avangarda aprobării legii și în Franța, similar cu rolul pe care îl avem și pe piața românească”, declară Liviu Apolozan, fondator și președinte al Consiliului de Administrație DocProcess.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Aceasta este cea de-a doua locație deschisă de DocProcess în Franța. În mai 2018, a inaugurat un centru de cercetare și dezvoltare în Grenoble, care are astăzi o echipă de 12 ingineri. Până la sfârșitul lui 2020, DocProcess preconizează că va ajunge la 75 angajați, dintre care 25 în Franța.

Francezul Christophe Lacaze (foto), numit recent CEO DocProcess France și VP of International Sales, va conduce biroul din Paris. Absolvent de științe și business, are o experiență de peste 30 de ani în sectorul tehnologic. Și-a început cariera la BEA Systems, un startup, la momentul respectiv, și după zece ani a devenit director de vânzări în gigantul Oracle. În 2010, s-a alăturat companiei SAS, ca director de vânzări la nivel național, pentru a revitaliza activitățile companiei în Franța. Din 2017, a fost director general al ITESOFT și a supravegheat trecerea la modelul SaaS, poziție pe care a ocupat-o până în momentul în care s-a alăturat echipei DocProcess.

Deși Franța se află în carantină, echipa locală este operațională și a început colaborarea cu companii locale. În următoarele luni, va ținti atragerea companiilor din industria de retail, producție și logistică, deoarece aceste sectoare sunt cele mai interesate de procesul de digitalizare. Planurile de management au ca obiectiv și atragerea de clienți din țările vecine, vorbitoare de limba franceză, precum Belgia, Luxemburg sau Elveția.

DocProcess încurajează companiile să elimine utilizarea hârtiei, în beneficiul creării unui ecosistem digital și a automatizării proceselor de achiziție, vânzări, logistică și financiar-contabile. Prin Platforma DocXchange și suita de produse precum DxComanda, DxFactura, DXLogistica, DxArchive și DxContract, ajută companiile să reducă marja de eroare, să permită lucrul la distanță și să îmbunătățească productivitatea angajaților, prin eliminarea sarcinilor repetitive din lista de activități.

DESPRE DOCPROCESS

Înființată în 2005, de Liviu Apolozan, dezvoltă soluții de digitalizare în cloud pentru eficientizarea și automatizarea proceselor de achiziții, vânzări, logistice și financiar-contabile într-un ecosistem de business. Oferă o suită de produse-cheie, ce ajută companiile să elimine hârtia și munca manuală repetitivă: DocXchange – platformă de automatizare Purchase-2-Pay și Order-2-Cash, DxArchive – platformă de management și arhivare în cloud și DxContract – soluție de contract management în cloud.

DocProcess are peste 3.500 clienți mari, jucători locali și internaționali, printre care Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Altex, Mondelez, Covalact sau Albalact. Soluțiile sale sunt utilizate de companii globale din retail și e-commerce și o gamă variată de industrii precum producție, logistică, servicii ca Business Process Outsourcing, dar și de companii de utilități, IT, farma, asigurări și bănci. În 2019, DocProcess a atras prima investiție de la fondul românesc de private equity, Morphosis Capital. Compania are birouri în România (București și Brașov) și Franța (Paris și Grenoble).

Articolul anterior

We care about you: Coaching pro-bono pentru mediul de business și cadrele medicale

Articolul următor

Documentele pentru obţinerea şomajului tehnic se depun, din 1 mai, prin aplicația aici.gov.ro

Articole din aceeași categorie
Total
2
Share