Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Exim Holding AS, din grupul REWE, preia Travel Brands, brandul de agenții de turism lansat de omul de afaceri Dragoș Anastasiu, în noiembrie 2018.
Exim Holding este prezentă pe piaţa din România prin agenţia de turism Dertour Romania şi prin magazinele Penny. În momentul lansării brandului Travel Brands, Dragoș Anastasiu își propunea ca în următorii doi ani să-l aducă, cu 40 de sedii, în topul primilor cinci jucători din domeniu, la nivel național. Noul brand se adăuga TUI TravelCenter, cel mai mare lanț de agenții de turism din România, deținut tot de fostul președinte al ANAT și proprietarul Grupului Eurolines, și își propune să atragă clienții cu venituri sub medie.
„Travel Brands este un hypermarket de turism,care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România și din Germania într-o singură agenție. Diferit față de TUI TravelCenter, în ofertele promovate de TravelBrands este faptul că reunește toate tipurile de servicii turistice de pe piață, dar se adresează clienților cu orice fel de bugete. Astfel, turistul care vrea să compare mai multe oferte și mai multe prețuri ale turoperatorilor români, pentru o destinație anume, le poate găsi pe toate în același loc”, preciza fondatorul companiei. În planul de business pentru anii viitori, anunțat anul trecut, exista și varianta unui model de franciză.