Cel mai mare magazin online din România – care vinde deja peste 14.000 de suplimente nutritive, vitamine şi medicamente fără prescripţie, atât prin eMAG, cât şi prin alţi comercianţi – are în plan să dezvolte gama de produse de sănătate şi nutriţie, în 2019.
„Este o categorie de focus pentru noi în viitorul apropiat, şi lucrăm intens, în 2019, să punem bazele proiectului. Ne dorim să avem toată gama de produse de sănătate şi nutriţie, inclusiv medicamentele fără prescripţie, sub regim de farmacie online”, a declarat, pentru ZF, Iulian Stanciu (foto), CEO al eMAG.
În total, pe platforma eMAG sunt listate 5,7 milioane de produse, dintre care 52 la sută sunt vândute de alţi retaileri, prin marketplace. Potrivit datelor ZF, vânzările de medicamente fără reţetă (OTC) reprezintă o piaţă de 3,5 miliarde de lei, iar anul acesta a intrat în vigoare o lege ce le permite farmaciilor, dar şi altor comercianţi, să se autorizeze pentru a comercializa online medicamente fără reţetă. În total, piaţa de medicamente a ajuns, în 2018, la 16 miliarde de lei, în creştere cu 13 la sută.