Din 1 aprilie, de la sediul din București, Marie Large va gestiona operațiunile Ericsson în România, Albania, Bulgaria, Cipru, Grecia, Muntenegru, Serbia, Moldova și Macedonia.
Marie Large are peste 25 ani de experiență în industria telecom, dintre care zece în poziții din zona de vânzări și key account management. “Sunt încântată să coordonez operațiunile Ericsson pe o piață atât de dinamică, unde compania a dezvoltat, deja, relații puternice și de lungă durată cu clienții. În prezent, toți clienții noștri încearcă să valorifice creșterea din ce în ce mai mare a traficului de date și să treacă, în același timp, printr-o transformare digitală. Eu mă voi asigura că răspundem acestor nevoi mai bine decât oricine altcineva de pe piață”, menționează Marie Large.
În noul său rol, Marie Large va face parte din echipa de conducere a regiunii și îi va raporta direct lui Nunzio Mirtillo, Head of Region Mediterranean Ericsson. Marie Large este prima femeie care ocupă poziția de conducere a unei unități regionale de clienți în cadrul Ericsson. Înainte de a prelua această funcție, a fost Key Account Manager pentru operatorul Safaricom, din Africa Subsahariană. Are peste 25 ani de experiență – 17 ani dintre aceștia în cadrul Ericsson, în diferite poziții de management, și a mai lucrat în Irlanda, Suedia și Kenya.
Marie Large susține activ creșterea numărului de femei în poziții de conducere. În 2014, a fondat Rețeaua Femeilor Ericsson din Kenya și, înainte, a co-fondat aceeași rețea în Irlanda. A fost un membru activ al asociației Safaricom Women in Technology (WIT) și al asociației Connecting Women in Technology (CWIT). De asemenea, este pasionată de CSR și a fost implicată în proiectele Ericsson Technology For Good, precum Connect to Learn, care susține educația fetelor marginalizate din Kenya. Are o diplomă de licență în Business Studies, de la Universitatea Limerick, din Irlanda, și deține calificarea de Management Accountant (CIMA), de la Dublin Business School. Marie Large ocupă poziția deținută anterior de Maurizio De Dominicis, care s-a retras din activitate.
Ericsson are peste 50 de clienți în cele zece țări din Europa de Sud-Est și o echipă de aproximativ 4.000 de angajați. Compania colaborează cu toți operatorii importanți din regiune, dar și cu companii de media, companii de utilități și instituții publice pe proiecte dedicate orașelor inteligente, securității publice și transportului inteligent. Operațiunile Ericsson în Europa de Sud-Est includ și unul dintre cele patru centre de servicii globale din întreaga lume, deschis în România. Acest centru oferă soluții complete de operațiuni și asistență tehnică pentru rețele. Centrul Global de Servicii, din București, are capacitatea de a le oferi clienților Ericsson servicii în zona de consultanță, IT, integrarea de sisteme, extindere a rețelelor și relații clienți. Ca unitate de clienți, regiunea Europa de Sud-Est aparține regiunii mediteraneene, unde Ericsson are peste 13.000 de angajați, în mai mult de 25 de țări.