Oana Tache a fost singurul influencer din România care a participat, alături de alți 27 de tineri reprezentanți ai statelor europene, la o serie de evenimente organizate la Bruxelles, cu ocazia campaniei „This Time I’m Voting/ De Data Asta Votez”.
După ce a activat în medii dedicate tinerilor, MTV Romania și ProTV, parte a campaniilor Salvați Copiii și MTV Staying Alive, Oana Tache a devenit, în România, principalul vector de imagine ce reprezintă tinerii la acțiunile Parlamentului European și Comisiei Europene. A dezvoltat o serie de video-uri #iVLOGs informale, în mediile digitale, cu accent pe importanța votului, și maratonul MountainBike Drumul Regelui, la Petriș, Arad. Va urma o acțiune și în București, la un liceu.
Oana Tache mărturisește că una dintre motivațiile principale pentru care a ales acest rol are legătură cu experiențele trăite la Colectiv sau pe 10 august 2018 în Piața Victoriei. „Acestea sunt principalele două evenimente naționale ce au marcat generația noastră. Nu avem voie să le uităm și este important să nu mai rămânem pasivi și să luăm atitudine! Așa că, alege! Implică-te! Votează! Pe 26 mai!”.