KeepCalling plătește taxa de școlarizare pentru studenții la Marketing

În 2016, KeepCalling extinde programul pentru susținerea specialității de Marketing, din cadrul Facultății de Științe Economice din Sibiu.

Anul acesta, pe lângă subvenționarea integrală a taxei de școlarizare aferentă primului an de studiu, pentru 23 de studenți care vor fi admiși pe locurile cu taxă, la sesiunea din această vară, compania va plăti, în continuare, taxa de școlarizare a studenților la Marketing care trec în anul II și care au obținut o medie generală peste 8.00. În această vară, specializarea Marketing a pus la dispoziție șapte locuri la buget și 23 locuri cu taxă (subvenționată integral de compania KeepCalling), iar admiterea s-a făcut pe baza concursului de dosare.

Programul „KeepCalling te susține la început de carieră” a fost demarat în urmă cu un an, printr-un parteneriat încheiat între companie și Facultatea de Științe Economice a Universității Lucian Blaga din Sibiu. În 2015, KeepCalling s-a angajat să plătească taxa de școlarizare pentru 30 de studenți care au fost admiși pe locurile cu plată, alocate specializării. Pe lângă subvenționarea taxei, KeepCalling a susținut, în cadrul facultății, diverse workshop-uri, cu scopul de a-i familiariza pe studenți cu partea practică a marketing-ului online, dar și cu tool-urile folosite pentru crearea și monitorizarea campaniilor de advertising. Studenții au avut astfel șansa să-și dezvolte competențe și abilități care îi vor ajuta, în viitor, să își găsească mai ușor un loc de muncă.

Anul acesta, compania a decis ca, pe lângă subvenționarea taxei de școlarizare pentru studenții primului an de studiu, să îi motiveze pe studenții anului II să învețe și să obțină rezultate bune la examene, prin susținerea în continuare a costurilor de școlarizare și pe parcursul anului II, cu o singură condiție: media generală a primul an să fie peste 8. KeepCalling deține un puternic departament de Marketing online, chiar în Sibiu, astfel că oricând, în timpul facultății sau după absolvirea ei, studenții pot aplica pentru un internship sau un job chiar în cadrul companiei. Cu toate acestea, subvenționarea integrală a taxei de școlarizare nu impune nici o condiție sau datorie din partea studentului.

KeepCalling, unul dintre angajatorii de top din Sibiu, este o companie de telecomunicații cu birouri în România, SUA și Bolivia, înființată în 2002, ce are în prezent peste 100 de angajați. KeepCalling a sponsorizat, de-a lungul timpului, numeroase proiecte educaționale, culturale, de mediu sau din domeniul sportului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share