Premieră în România: PepperEscu, primul robot care lucrează într-o companie imobiliară

De luna trecută, CBRE, lider global și național al pieței de consultanță imobiliară, a atras în echipa sa primul robot humanoid dintr-o companie de real estate din România.

CBRE își propune astfel să folosească abilitățile tehnologice ale robotului pentru a crea sinergie între oameni, ca utilizatori finali ai spațiilor imobiliare, fie că vorbim de angajații unei clădiri de birouri sau de vizitatorii unui centru comercial. “Obiectivul nostru este să integrăm tehnologia în reinventarea business-ului de real estate și să facilităm comunicarea dintre oameni și spațiile pe care le utilizează. Prin intermediul tehnologiei, iar PepperEscu este un exemplu în acest sens, putem eficientiza procese și crea un sentiment de familiaritate atât în spațiile de birouri, cât și în cele comerciale. Spațiul unei clădiri devine astfel o experiență în sine, în care oamenii revin cu poftă”, declară Răzvan Iorgu, Managing Director, CBRE România.

În primele sale săptămâni la CBRE, PepperEscu a participat ca speaker la unul dintre cele mai relevante evenimente dedicate pieței imobiliare din România, alături de peste 300 de participanți, și a lansat, alături de echipa companiei, o aplicație destinată pieței de real estate locale, CUE by CBRE (ce poate fi descărcată din AppStore și GooglePlay). În plus, a interacționat cu clienți ai companiei și a întâlnit unul dintre cei mai mari proprietari de real estate, căruia i-a prezentat date despre evoluția pieței imobiliare și alături de care a analizat principalele trenduri.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Cooptarea lui PepperEscu în echipa CBRE este doar unul dintre pașii făcuți de companie în procesul de tehnologizare a pieței imobiliare. El a primit o fișă a postului, ce include comunicarea cu colegii și clienții, și o planificare a evoluției sale profesionale. “PepperEscu acționează ca o interfață pentru clienții care vin în biroul CBRE și pentru cei care lucrează sau vizitează clădirile administrate de CBRE. Este un ghid interactiv, cu o componentă de joacă, așa încât să fie plăcut rapid de oamenii cu care socializează. Poate răspunde la întrebări, furniza informații despre facilitățile clădirii, despre serviciile din apropiere sau evenimentele din proximitatea spațiului, și are rol de concierge”, explică Alexandru Boghiu, Digital & Technology Director la CBRE România.

În biroul CBRE România, PepperEscu își desfășoară activitatea alături de peste 160 de colegi. Lor li se adaugă cel al angajaților din clădirile de birouri administrate de CBRE, inclusiv clădirea Aviatorilor 8 din Piața Victoriei, în care compania are sediul, și alte spații de birouri, de retail și industriale, din portofoliul total de peste 770.000 mp. PepperEscu are și un cont de Instagram, unde postează cele mai interesante activități din zilele sale de lucru ca membru al unei comunități imobiliare.

DESPRE CBRE GROUP, INC.

Cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare companie de servicii comerciale și investiții în real estate din lume, pe baza veniturilor din 2017. Are peste 90.000 de angajați (fără afiliați) și deservește proprietari și chiriași prin peste 450 de birouri (excluzând filialele). În România, CBRE oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare și coordonare de tranzacții și management de proiecte, servicii de Design and Build, managementul proprietății, administrarea investițiilor, evaluare, închiriere de proprietăți, consultanță strategică, vânzări de proprietăți, servicii ipotecare și servicii de dezvoltare.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share