Din această lună, Aura Rădulescu este noul CEO al cora România și va conduce o echipă de management nouă, ce are ca obiective, pentru următorii trei ani, relansarea creșterii companiei și consolidarea modelului comercial.
Aura Rădulescu va continua să lucreze îndeaproape cu Thierry Destailleur, care devine președintele Consiliului de Administrație și va oferi consiliere strategică pentru dezvoltarea companiei.
Echipa de top management este completată cu două poziții noi, create pentru a susține procesul de transformare a companiei. Claudia Badea, fost director al hipermarketului cora Lujerului, devine director pentru comerțul digital și va coordona dezvoltarea multicanal a companiei. Anca Popescu, ex-director al cora Pantelimon, devine director pentru responsabilitate socială și va coordona noua strategie referitoare la impactul social al companiei în România. Camelia Popescu preia un nou rol, cel de director de PR & Public Affairs.
Și în conducerea unor magazine au fost operate modificări: cora Pantelimon, Lujerului (București), Brătianu (Constanța), Drobeta și Ploiești au directori noi. Toți oamenii avansați în funcții sunt formați în companie.
Aura Rădulescu a activat zece ani în vânzări, înainte să se alăture echipei cora, în 2008. A condus centralele de achiziții non-alimentară, alimentară, pentru ca în 2020 să preia conducerea Centralei de Achiziții a cora. În 2021, a devenit director operațional.
Prezentă în România din 2004, cora mizează pe dezvoltarea multicanal, ce include operațiuni de eCommerce – cora a relansat de curând site-ul său pentru cumpărături online și și-a diversificat prezența în alte marketplace-uri -, proximitate – rețeaua magazinelor cora Urban, lansată anul trecut – și magazine fizice, pentru care compania a pornit un amplu proces de remodelare.
Atenția pentru sustenabilitate se reflectă prin dezvoltarea de programe pentru antreprenorii locali, pentru a facilita prezența la raft a produselor locale, și printr-o abordare complexă a luptei împotriva risipei alimentare, colectarea și reciclarea deșeurilor, folosirea surselor de energie verde și modernizarea magazinelor într-o manieră sustenabilă. cora se implică și în viața comunităților din care face parte prin campanii precum Luna inimilor cora, pentru a susține programe din domeniul medical, cu focus pe sănătatea copiilor, sau pe educație, prin sprijinirea platformei Naradix.
Parte a grupului Louis Delhaize, cora România este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail și are 2.900 de angajați. Prezent pe piața românească din 2003, operează zece hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
În 2013, prin intermediul acesteia, a fost lansat serviciul de livrare la domiciliu. cora a devenit primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Din 2020, serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.