Sphera Franchise Group, cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România, deschide, mâine, primul restaurant Taco Bell din țară, în Băneasa Shopping City. Lansarea marchează intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est. Aceasta este prima locaţie Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri, în regiune.
Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands şi este principalul lanț de restaurante de tip quick service restaurants (QSR), care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut.
Pregătirile pentru lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață a arătat că România este o piață cu potențial pentru brandul californian. „A fost un pas firesc pentru noi să luăm în considerare aducerea Raco Bell în România. În prima fază, am demarat o cercetare amplă, cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul ne-a confirmat că România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, că unii dintre ei au avut ocazia să încerce produsele și că își doresc să se bucure de ele și în țară”, declară Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în urma unei investiții de 350.000 de euro. O echipă de 40 de membri se va asigura că operațiunile și activitatea restaurantului se desfășoară fără cusur. „Taco Bell este cunoscut ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ, de multă vreme, ca brandul să vină în țara lor, și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale”, spune Billy Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.
Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul urmează modelul global Global Explorer, care include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile și Wi-Fi.
Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și Crunchwrap. Clienții sunt încurajați să-și personalizeze preparatele și să-și aleagă tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire).
DESPRE TACO BELL CORP.
Subsidiară a Yum! Brands Inc., este cea mai mare rețea de tip quick service restaurant (QSR) din lume, în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile, și alte specialități, pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână. În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara SUA, iar obiectivul de extindere internațională vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante, ce generează vânzări de peste nouă miliarde de dolari. Obiectivul este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.