România, pe harta marketingului european: Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing, în premieră în România

Foto: Diggity Marketing

Organizată pentru prima dată în România, Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing (EMAC) va avea loc la București, în mai 2024, și este dedicată persoanelor implicate și interesate de teoria și practica marketingului și comunicării digitale.

Eveniment-emblemă al Academiei Europene de Marketing, conferința va fi organizată de ASE București, alături de compania românească de marketing și tehnologie, Ideologiq. Subiectele propuse spre discuție vor porni de la tema principală a evenimentului: „A marketing soul in the machine”.

EMAC organizează anual cea mai mare conferință de marketing academic din Europa, iar obiectivul său este de a servi drept nucleu într-o rețea de comunicare pentru diseminarea informațiilor și promovarea schimbului de idei la nivel internațional în acest domeniu.

Tema celei de-a 53-a ediții va încuraja o discuție legată de tehnologiile emergente și de rolul lor în afacerile moderne, precum și noi inițiative pentru creșterea interesului consumatorilor.

„Acest eveniment reprezintă un reper pentru lumea academică a marketingului. Ce ne bucură în primul rând este faptul că, fiind organizat în România, va da posibilitatea multor specialiști de aici să ia contact cu mediul internațional și să se facă remarcați prin rezultatele muncii lor academice sau de business. Suntem convinși că în 2024 vă vom oferi, alături de Ideologiq, unul dintre cele mai bune evenimente de marketing la care ați participat până acum”, spun Mihaela Constantinescu și Ștefan Căescu, profesori la Facultatea de Marketing (ASE București).

Academia Europeană de Marketing a fost înființată în 1975 și reunește peste 1.000 de membri din peste 50 de țări. „EMAC reprezintă pentru profesioniștii care activează în marketing o ocazie excepțională prin care au prilejul să afle toate noutățile în materie de marketing și comunicare. Este și locul ideal în care poți intra în contact cu cei mai renumiți experți din acest segment profesional”, declară Adrian Apostol, fondator Ideologiq.

Anual, conferința se organizează într-o altă țară. Pe listă urmează Budapesta (Ungaria), Odense (Danemarca), iar în 2024 București. La toate conferințele, atenția este orientată către schimbul de idei cu privire la evoluția marketingului la nivel internațional și reprezintă ocazia pentru profesioniștii în domeniu de a stabili noi relații profesionale.

„Știm, mai este mult timp până în 2024, când vom deschide oficial porțile conferinței, însă vom avea timp suficient să ne punem ideile în aplicare pentru a organiza un eveniment ireproșabil”, arată Adrian Ichim, fondator Ideologiq.

Evenimentul de la București se va desfășura pe parcursul a cinci zile de conferințe în care participanții vor învăța de la cei mai buni experți ai momentului, vor stabili noi conexiuni în comunitatea globală de marketing și vor afla cum pot îmbina strategia de afaceri, leadership-ul, marketingul și creativitatea, pentru a obține cele mai bune rezultate în activitatea lor.

DESPRE IDEOLOGIQ

Este o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, pe piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România. Le oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid).

Este una dintre cele mai importante agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în Bucureşti, plus reprezentanții din birourile regionale din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria, și din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare.

Printre clienții agenției se numără Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share