Rompetrol mizează pe soluțiile SAP pentru îmbunătățirea proceselor de recrutare

Prin adoptarea soluției SAP SuccesFactors, care ajută la eficientizarea fluxurilor de lucru, grupul Rompetrol – KMG International și-a automatizat procesele de recrutare, a îmbunătățit experiența candidaților și a obținut o centralizare și gestionare a datelor mult mai eficientă.

La baza deciziei de a implementa SAP SuccessFactors a stat nevoia companiei de a-și optimiza procesele de recrutare și selecție prin eliminarea proceselor manuale, bazate pe hârtie, prin obținerea unei imagini de ansamblu unificate ale activității de recrutare, indicatorilor-cheie de performanță și statusului posturilor vacante, și prin crearea și menținerea unui fond solid de potențiali candidați. În plus, avea nevoie de integrare cu alte sisteme pe care le utiliza deja.

Din 2007, Rompetrol este marca principală a KMG International, grup deținut de KazMunayGas, Compania Națională din Kazahstan. Cu o tradiție de peste 40 de ani în industria energiei, Rompetrol s-a consolidat ca brand european după ce a început expansiunea pe segmentul de distribuție, în 2002. KMG International are peste 5.300 de angajați, dintre care peste 500 s-au alăturat grupului în 2023, și operează mai mult de 1.100 de puncte de distribuție în România, Moldova, Bulgaria și Georgia.

“Munca și dedicarea echipelor noastre, îmbinate cu capacitățile SAP SuccessFactors, ne-au permis să ne adaptăm rapid la schimbările de pe piața muncii. Nu doar navigăm prin noua realitate, ci devenim mai competitivi și mai eficienți și menținem în același timp o abordare umană față de colegii noștri și față de candidații Rompetrol”, spune Gina Cruceru, Group Human Resources Director.

Suita SAP SuccessFactors Human Experience Management (HCM) reunește servicii de resurse umane de bază, managementul talentelor, analiza resurselor umane și planificarea forței de muncă, precum și managementul experienței angajaților. Soluția le permite utilizatorilor să-și maximizeze potențialul la locul de muncă și consolidează legătura dintre operațiunile de resurse umane și cele de business, ca să ajute organizațiile să creeze o forță de muncă sustenabilă și o afacere profitabilă.

“În primul rând, SAP oferă suport lingvistic, localizare și conformitate specifice fiecărei țări și asigură operațiuni fără întreruperi în multiple regiuni geografice. În al doilea rând, datorită actualizărilor și îmbunătățirilor periodice oferite de SAP, Rompetrol s-a putut asigura că procesele sale de resurse umane sunt la nivelul celor mai recente tendințe și bune practici din industrie”, declară Adrian Stoian, Head of HR Services Center and Travel.

Prin crearea unei interfețe user-friendly și a instrumentelor de comunicare automată, Rompetrol a beneficiat de o experiență îmbunătățită a candidaților. Fluxurile de lucru automatizate au înlocuit procesele manuale și permit monitorizarea candidaților pe tot parcursul ciclului de recrutare și angajare. SAP a oferit și o platformă centralizată care s-a integrat cu LinkedIn și cu toate platformele de recrutare importante și au generat un spațiu unic pentru toate aplicațiile.

Soluția SAP SuccessFactors a facilitat și îmbunătățirea colaborării și a calității serviciilor între echipele de recrutare și angajare ale Rompetrol, manageri și alte departamente. Comunicarea și schimbul de date, care au fost simplificate, permit procese de angajare eficiente și minimizează întârzierile în luarea deciziilor. Instrumentele avansate de analiză ale SAP au permis organizației să obțină informații valoroase și despre procesul de angajare.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share