Adobe le-a plătit angajaților câte 500 de dolari ca să lucreze de acasă. Toată echipa din România a primit liber de 15 mai, Ziua Familiei

Cei peste 700 angajați ai Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare Adobe în Europa, au primit ziua de 15 mai liberă din partea companiei.

Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii, în semn de mulțumire pentru efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă.

Implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, echipa din România lucrează de acasă de la începutul lunii martie. La anunțarea măsurii de work from home, toți angajații au primit un fond de 250 de dolari/ persoană pentru echipamente office pentru acasă. Recent, acest fond a fost dublat. Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat a ajuns astfel la 500 de dolari. Suma a putut fi utilizată pentru orice echipament sau produs care să le asigure confort în biroul de acasă.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar prin acest program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar. În cazul în care vor exista angajați sau membri ai famiilor lor afectați în mod direct de COVID-19, angajații Adobe pot primi 20 de zile suplimentare de concediu plătit.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

“Principala noastră preocupare este să asigurăm confort și well-being pentru angajații Adobe. Colegii au dovedit din nou că, puși într-o situație excepțională, se pot adapta, susține și motiva, astfel încât să funcționeze în continuare ca o echipă motivată și să performeze în dezvoltarea produselor și serviciilor Adobe globale”, spune Cris Radu, Site Leader Adobe România și VP of Engineering Digital Experience.

În ultimele două luni, Adobe a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 de oameni. Momentan, biroul rămâne închis, iar măsura de a lucra de acasă continuă, în lunile următoare, pentru toți angajații din România, pentru protecția lor și limitarea riscurilor de îmbolnăvire. Întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal.

Articolul anterior

Ce urmează după șomajul tehnic asigurat de stat. Multe dintre IMM-uri, în zona de risc maxim

Articolul următor

Veeam Software a ajuns la 600 de angajați în România, în 5 ani, și continuă să recruteze pentru toate departamentele

Articole din aceeași categorie
Total
6
Share