TELUS Corporation și subsidiara sa globală, TELUS International – o companie de customer experience ce proiectează, construiește și furnizează soluții digitale pentru unele dintre cele mai consacrate branduri din lume -, au finalizat achiziția companiei Competence Call Center (CCC). TELUS International deține acum o participație de 100 la sută în CCC.
Compania achiziționată are un portofoliu extins de customer experience, transformare digitală, moderare de conținut, IT, consultanță digitală, managementul riscurilor și suport back-office. Valoarea tranzacției este de circa un miliard de dolari.
„Prin această achiziție, echipa TELUS International va beneficia de experiența și abilitățile a peste 8.500 de angajați CCC din 11 țări europene și va sprijini clienții noștri globali cu soluții digitale inovatoare. Aceasta reprezintă cea mai mare tranzacție internațională a noastră, întrucât ne mărim baza de angajați TELUS International la aproape 50.000 de membri și oferim servicii și asistență în peste 50 de limbi din peste 50 de centre din 20 de țări din America de Nord și Centrală, Europa și Asia”, declară Darren Entwistle, președinte și CEO TELUS.
Credem că te-ar interesa și: Scrisoare deschisă recrutorilor
CCC este a treia achiziție majoră efectuată de TELUS în mai puțin de trei ani. „Aceste fuziuni de succes, alături de o creștere organică sănătoasă, ce include noi birouri deschise în Guatemala City, Chengdu și Manila, în 2019, au oferit instrumentele necesare pentru o creștere semnificativă a valorii companiei în planurile de listare publică, previzionată pentru următoarele 12 până la 24 de luni”, arată Jeff Puritt, președinte și CEO TELUS International.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
TELUS International va continua să se axeze pe parteneriatul cu clienții din industria tehnologiei, călătoriilor și a ospitalității, serviciilor financiare și fintech, telecomunicațiilor, jocurilor și industriei medicale. CCC este prezentă în zona de moderare de conținut și numără printre clienții săi mari branduri globale și companii de social media.
DESPRE TELUS INTERNATIONAL
Livrează servicii de customer experience high-tech, prin utilizarea de soluţii digitale de ultimă generaţie. Cei aproape 50.000 de membri ai echipei din America de Nord şi Centrală, Europa și Asia, acoperă experiența clienților, transformarea digitală, ciclul de viață IT, consultanţă şi consiliere digitală, gestionarea riscurilor și suport back-office. Compania colaborează cu unele dintre cele mai disruptive branduri din lume, de la tehnologii cu creștere accelerată, servicii financiare și fintech, jocuri, călătorii și ospitalitate, la industrii din zona medicală.