O nouă structură de management și dezvoltarea de produse noi reprezintă pentru pastel, agenție independentă de comunicare integrată, startul celebrării celor 18 ani de activitate.
Consolidarea echipei de management vine ca o continuare naturală a procesului de maturizare a serviciilor de comunicare oferite de pastel, de la creație, strategie, evenimente, PR & CSR, Social Media, la Employer Branding. Într-un context în care cerințele pieței MarCom devin tot mai sofisticate și pentru a le oferi clienților servicii de comunicare avangardistă, pastel livrează soluții creative elaborate și integrează Inteligența Artificială în procesele de lucru. Toate acestea, cu focus pe combinarea în mod natural și benefic pentru clienți a rezultatelor în business, cu impactul pozitiv pe care comunicarea îl poate avea.
„Spiritul antreprenorial este în ADN-ul nostru, iar acesta se transpune într-o viziune care implică evoluție constantă. Ideile, strategiile creative, evenimentele ce complimentează business-urile clienților, sunt realizate de o echipă cu experiențe complementare, portofolii premiate, dar, cel mai important, antrenată pentru campanii cu sens, care au un impact pozitiv”, spune Dana Nae Popa, Owner & Managing Director.
- Campanie de atac pe LinkedIn: hackerii nord-coreeni folosesc oferte false de job ca să fure datele utilizatorilor obișnuiți și ale companiilor
- „Cum naiba unii printează efectiv bani tunzând sau făcând unghii, iar tu, cu tot IT
-ul tău, abia iei un salariu minim?” - Cristina Cărămizaru, expert cu peste 20 de ani în executive search, se alătură firmei consultanță în leadership Selion Global România
Laura Iane, Creativ Director la pastel de mai bine de șase ani, a devenit Executive Creative Director. Noua funcție reflectă mai bine implicarea sa în viziunea și strategiile de dezvoltare pe termen lung ale agenției și extinderea responsabilităților în afara departamentului de creație.
Andreea Niculcea este Chief Operating Officer, după 12 ani în care a fost manager financiar la pastel. În această perioadă, și-a dezvoltat o viziune extinsă asupra tuturor proceselor operaționale ale agenției, de la business la HR și a contribuit ca agenția să se dezvolte într-un cadru operațional solid.
Diana Gordon devine Client Service Director, după 20 de ani experiență ca Account Manager și Audio Video Producer. Din poziția de CSD, va integra și eficientiza procesele de lucru, astfel încât produsele pastel să rămână competitive.
Board-ul de manageri este completat de Andreea Oprea, directorul executiv al Asociației pastel. ONG-ul înființat acum aproape patru ani își continuă misiunea „Nicio lună fără o faptă bună”, cu o echipă dedicată, cu un portofoliu de peste 35 de proiecte în mediu, educație, incluziune, socială și cu aproape 120 de parteneri financiari și instituționali. În ultimii doi ani, asociația și-a crescut veniturile de peste patru ori, ceea ce implică o dezvoltare sustenabilă și un impact tot mai ridicat în sectorul non-profit.
pastel este o agenție de comunicare românească cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piața din România, peste 7.000 de campanii și proiecte dezvoltate, și un portofoliu de clienți din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG sau retail. Cu o echipă formată din 40 de profesioniști, oferă servicii de comunicare integrată pentru campanii ce se desfășoară în România și la nivel regional.