Cu peste 11 ani de experiență în industria de MarCom din România, în agenții precum Mercury360, FCB și DDB, Miruna Macsoda preia leadership-ul agenției de digital Rusu+Bortun Cyber Growers.
„Unul dintre motivele pentru care am ales digitalul este faptul că se bazează pe cifre, este ușor măsurabil și controlabil. Prin urmare, performanța este în strânsă legatură cu reputația. Între organic și paid, noi suntem aceia care trebuie să genereze mult organic, iar asta cere focus, cantitate și calitate”, declară Managing Director-ul Rusu+Borțun Cyber Growers.
Miruna Macsoda este parte din echipa Rusu+Borțun din 2017, odată cu funcția de Digital Account Director & Strategic Planner, iar din iulie 2017 a fost promovată Client Service Director, poziție din care a coordonat integrat toate proiectele de comunicare ale Rusu+Borțun.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Formarea nucleului actualei echipei de digital a început în 2017, în complementaritate cu celalalte stream-uri de business. Schimbarea vine să consolideze o idee pe care reprezentanții Rusu+Borțun o au ca obiectiv general: recrutarea, integrarea și dezvoltarea de echipe hibride.
Din portofoliul Rusu+Borțun Cyber Growers fac parte clienți precum Genesis Development, Bittnet Group (Equatorial, Bittnet Training, Dendrio), Cris-Tim Group (Matache Măcelaru, Cris-Tim) Alexandrion Group, Alexander Hughes, ING Group România (ING Tech, ING Bank), Avia Motors, Trutzi, Apollo111, Orange, Orotoro, Mandy Foods, Anna Cori, Biroul de Turism al Austriei, Bursa Binelui BCR, AMb Group (Liliac Winery), Planteea, aplicația ON Pharma și KM Trust.