Raiffeisen Bank a nominalizat-o pe Laura Mihăilă pe poziția de director și coordonator al noii direcții din bancă, formată din unirea departamentelor de Marketing, Comunicare și Customer Experience.
„Laura este un profesionist orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerilor prin îmbunătățirea imaginii brandurilor și prin strategii care pun clienții pe primul loc. A gestionat proiecte complexe de poziționare de brand, lansări naționale și brand management în România, cât și activitatea digitală globală a unor branduri internaționale”, transmite Raiffeisen Bank.
În ultimii cinci ani, Laura Mihăilă a fost implicată în sectorul bancar, unde a direcționat strategii de marketing și a construit de la zero un brand de digital banking. În paralel, a fost trainer și mentor în marketing și branding pentru start-upuri de inovație în tehnologie.
„Echipa mea unificată, nou formată, va utiliza resursele consolidate ale băncii pentru a crește vizibilitatea brandului Raiffeisen Bank și va susține comunicarea serviciilor și produselor oferite clienților noștri”, explică Laura Mihăilă, la preluarea noii direcții din bancă.