Compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri a finalizat lucrările pentru un nou spațiu de lucru.
Extinderea aduce cu sine o serie de investiții care vizează achiziția de noi utilaje, dezvoltarea portofoliului de produse și a zonei de resurse umane. În planul de investiții se regăsește achiziția unei hale cu o suprafață de 2.000 mp și, mai recent, încă una alăturată de 1.000 mp, în total 3.000 mp. Hala de 2.000 mp găzduiește depozitul de livrări, relocat din vechiul spațiu de depozitare, secția de ceaiuri și trei noi linii de producție, iar cea de 1.000 mp găzduiește depozitele de materie primă și de produse finite.
Suprafața noului depozit de livrări s-a mărit astfel de la 170 la 600 mp, iar depozitarea se face pe șase niveluri în loc de trei, cum era în depozitul anterior. Secția de ceaiuri dispune de o suprafață de 500 mp și pentru aceasta a fost achiziționată o serie de utilaje noi, menite să dubleze capacitatea de producție. Investiția alocată pentru utilajele noi, la nivelul fabricii, în toate secțiile, a fost de 300.000 de euro.
Odată cu cele trei linii noi de producție, Alevia aduce câteva schimbări majore în gama sa de produse și lansează produse ce nu țin de activitatea precedentă de producție. Una dintre noile game este gama food, lansată recent, care conține 27 produse – semințe, fructe uscate și nuci crude, de o calitate constantă și controlată, importate de la cel mai mare furnizor din Olanda. Celelalte două game sunt încă în lucru la ora actuală.
Pe lângă dezvoltarea zonei de producție, va fi adusă o investiție și în ceea ce privește personalul. Compania, care numără acum 210 angajați, preconizează un nou val de angajări și își propune să crească numărul angajaților cu 30-40. Alevia estimează și o evoluție ascendentă a cifrei de afaceri anuale. În 2016, a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de cinci milioane de euro și o creștere de 17 la sută față de 2015. Trendul ascendent se bazează pe vânzări de peste două milioane de cutii de suplimente și circa 3,5 milioane de cutii de ceaiuri, anual. Cele mai vândute branduri, în 2016, au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni și Propolis C.
Portofoliul Alevia cuprinde peste 140 de tipuri de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine naturiste, lanțuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) și supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland). Inaugurarea unui nou spațiu de lucru se înscrie în strategia Alevia de atingere a unei cifre de afaceri de 5,8 milioane de euro în 2017. În aceeași strategie se înscrie și intrarea pe cinci noi piețe, prin lansarea a 50 de produse dedicate.