Din 18 septembrie, Marilena Bârliga este noul Director al Diviziei Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac. Îl inlocuieşte pe Marius Onofrei, care a coordonat această divizie până în luna iunie, când a decis să-şi continue dezvoltarea profesională în afara companiei.
„Sunt de ceva timp în căutarea unei noi provocări. Am găsit-o la Allianz-Ţiriac: un nou brand, oameni noi, o piaţă cu caracteristici substanţial diferite şi foarte multe proiecte către care să îmi canalizez energia şi experienţa”, declară Marilena Bârliga.
De profesie sociolog, noul Director al Diviziei Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac are o experienţă de peste 16 ani în formarea şi dezvoltarea de echipe. A activat peste 13 ani în domeniul Marketing Strategic, Brand Management & Poziţionare de brand. Ultimii zece ani ai activităţii sale profesionale i-a petrecut în cadrul companiei Provident Financial, unde, şi în calitate de membru al echipei de conducere, a avut un rol important în dezvoltarea produselor financiare şi a brandului în piaţa din România.
„Pentru această poziţie strategică, ne-am dorit o abordare fresh, riguroasă şi ştiinţifică, în acelaşi timp, care să aducă un suflu nou şi expertiză în marketing şi servicii financiare”, precizează Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac.