În această toamnă, copiii din două sate din județul Brașov au primit o nouă șansă la educație, cu ajutorul angajaților Schaeffler.
Alături de Fundația ”Bucuria Darului”, Schaeffler România a pus pe roate campania ”Adoptă un copil la început de an școlar”, prin care a lansat provocarea angajaților de a „adopta” 25 de copii din mediul rural, pentru a-i pregăti de școală – compania a pus la dispoziție ghiozdanele, iar angajații și-au unit forțele pentru a le umple cu rechizite.
În mai puțin de o oră de la lansarea campaniei, s-au înscris peste 80 de angajați, care au ocupat toate locurile disponibile. Au început să aducă numeroase rechizite, iar unii au venit chiar din home office și au umplut ghizdanele pregătite de companie în centrul de colectare organizat în acest scop.
Angajați din zone diverse ale companiei și-au unit forțele pentru pregătirea ghiozdanului copilului “adoptat” de ei. Fiindcă solicitările de implicare au depășit cu mult limitele campaniei, s-au făcut donații extra de bani, haine și rechizite, direct la fundație.
Cele 25 de ghiozdane și donații extra au fost preluate de Fundația Bucuria Darului, organizație cu care Schaeffler a colaborat și în trecut. Ghiozdanele au fost livrate celor opt familii din cele două sate, acolo unde le așteptau cei 25 de copii, cu vârste între trei și 16 ani.
Datorită numărului mare de cereri, Schaeffler va pregăti, în preajma sărbătorilor de iarnă, o nouă campanie de binefacere, cu opțiunea pentru angajați de a se implica și de a-i ajuta pe cei mai puțin norocoși.
Schaeffler produce componente și sisteme de înaltă precizie pentru aplicații pentru motoare, transmisie și șasiu, precum și soluții de rulare și rulmenți simpli, pentru un număr mare de aplicații industriale. Cu circa 83.900 de angajați, este una dintre cele mai mari companii de familie din lume.