Antreprenorul clujean Cătălin Chiș a făcut afaceri de 12 milioane de euro, în 2018

Grupul de companii aflat în portofoliul antreprenorului Cătălin Chiș a încheiat anul 2018 cu un rulaj de 12 milioane euro, cu peste 20 la sută mai mult decât în anul precedent.

Cea mai mare cifră de afaceri a generat-o Graffiti PR (5,5 milioane de euro), iar compania cu cea mai mare creștere (35 la sută) a fost Active Power Solutions, distribuitor de servicii telecom B2B și integrator de soluții IT&C, care a ajuns la venituri de 5,3 milioane de euro.

După ce, în 2017, a devenit partener Telekom pe zona de vânzări B2B, Active Power Solutions (APS) și-a îmbunătățit semnificativ performanța financiară: numărul de clienți a crescut cu 50 la sută, în ultimele 12 luni, iar 2018 a fost primul an în care serviciile integrate IT&C au generat vânzări de un milion de euro (18 la sută din cifra de afaceri).

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Graffiti PR, afiliat exclusiv în România al rețelei globale Ketchum, ocupă de câțiva ani primele locuri în topul agențiilor de PR și și-a dublat numărul de consultanți odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către antreprenorul clujean. În 2018, Graffiti PR a adăugat în portofoliul său Pernord Ricard (Absolut, Ballantines, Lillet), McDonald’s, Disney, Philips Personal Health, a participat cu activări de brand la cele mai importante festivaluri de muzică din România și a câștigat peste 25 de premii la competiții internaționale și locale. Pentru anul în curs, Graffiti PR își propune creșterea competențelor de comunicare integrată PR driven. 

Noah Watches, startup-ul de design și producție de ceasuri de lemn, a ajuns în 2018 la peste 800 de clienți noi de pe toate continentele, cu un rulaj de 150.000 de euro. Cea mai mare pondere în vânzările internaționale au avut-o SUA, Marea Britanie, Germania, Italia și Franța. Brandul și-a făcut debutul și în retail, anul trecut, prin deschiderea primul magazin propriu (Iulius Mall Cluj-Napoca) și prezența produselor sale în alte cinci magazine-partenere.  Pentru 2019, Noah Watches vizează dezvoltarea portofoliului cu noi game și creșterea prezenței internaționale.

Cele mai multe produse noi dezvoltate în 2018 poartă semnătura companiei LIFE IS HARD, care a lansat un nou tip de aplicații, CityApps, o suită de soluții pentru transformarea orașelor în smart cities. Acestea sunt implementate deja în șase orașe din România, iar una dintre ele, City Health, a fost desemnată, recent, Soluția anului 2019 la categoria Public Sector or Utilities, la European IT & Software Excellence Awards. Pentru 2019, LIFE IS HARD are în dezvoltare noi module pentru okey.ro, platforma destinată startup-urilor, dar și pentru 24broker, cea mai utilizată platformă de brokeraj în asigurări, care a tranzacționat anul trecut peste 2,4 miliarde lei, prime subscrise la nivel național.

Doxtar, cel mai recent proiect al grupului condus de omul de afaceri clujean, a însemnat o investiție de 150.000 de euro în etapa de start și va beneficia pe parcursul acestui an de încă 100.000 euro pentru dezvoltarea de funcții noi, printre care un modul audio-video, posibilitatea de a transfera fișiere foarte mari (ex: scanări RMN), și o versiune în engleză a aplicației. Aplicația ajută pacienții să obțină a doua opinie medicală, în 48 de ore, de la specialiști din țară și din străinătate. Anul acesta, investiții vor fi direcționate și către extinderea competențelor APS de integrare IT&C, respectiv consolidarea prezenței pe această piață, prin intrarea în acționariatul unei noi companii de tehnologie. Tot în focus se află achiziționarea unei companii de recrutare.

Pentru 2019, antreprenorul are un buget total de investiții de două milioane de euro și estimează venituri de 15 milioane de euro, la nivelul tuturor companiilor sale. 

Articolul anterior

Ştefan Popa Popa's, Ambasador Cultural al Timişoarei

Articolul următor

Producătorul berilor Bergenbier și Noroc este noul chiriaș al proiectului office The Bridge

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share