Platforma de consultanță în branding și marketing strategic, lansată în 2017 de Anca Rarău, ex-director de marketing la Banca Transilvania și BCR, și-a triplat veniturile în ultimii doi ani și a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei.
”Noi spunem mereu că în spatele oricărui brand sunt oameni și ne bucurăm să descoperim că tot mai mulți antreprenori și executivi români înțeleg valoarea dată de conexiunile dintre cultura organizațională și puterea brandului, dintre o strategie de marketing bine lucrată și poziționarea companiei pe piață”, spune Anca Rarău.
Anca Rarău este un profesionist cu experiență de peste 20 de ani în construcția de brand, marketing strategic și operațional, customer experience, employer branding, research și PR. În primii patru ani de activitate, Brandocracy a ajutat peste 40 de companii românești să dea valoare și mai mare business-urilor create, să accelereze procesele de dezvoltare și să-și atingă obiective strategice precum creșterea cotei de piață, a cifrei de afaceri, atragerea de investitori, identificarea unor noi nișe de piață sau redesenarea modelului de business, pentru a face față coronacrizei.
Echipa Brandocracy numără 11 experți independenți, cu diferite specializări și certificări internaționale. Ei au lucrat pentru companii multinaționale sau antreprenori aflați în diferite etape de dezvoltare a business-urilor, dar au și experiența antreprenoriatului.