Stefanini, unul dintre cei mai importanți furnizori globali de soluții de tehnologie pentru companii, lansează un nou joint-venture în România.
Stefanini Infinit va fi o companie de marketing digital full service, înființată în parteneriat cu frații și antreprenorii Alexandru Cernătescu și Andrei Cernătescu (foto, jos), proprietarii agenției de comunicare digitală Infinit Solutions Agency. Stefanini Infinit își va păstra managementul și cultura creativă, dar va putea să utilizeze resursele și prezența Grupului Stefanini în peste 40 de țări.
Stefanini International Holding, brațul internațional al gigantului tehnologic brazilian, urmărește o strategie de achiziție sau înființare de joint-venture-uri cu antreprenori locali tineri și ambițioși, din toată lumea. Le oferă o platformă globală pentru soluțiile și serviciile lor și o strategie de continuă extindere și reîmprospătare a portofoliului. Stefanini Infinit este primul astfel de joint-venture din Europa.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Infinit Solutions Agency este una dintre cele mai mari agenții digitale locale (conform Forbes) și are una dintre cele mai accelerate creșteri din Europa. Deservește branduri precum Suzuki, Arctic, Chio, Nutline, Pom-Bar (Intersnack), Hellmans, Delik’at (Unilever), CEC Bank, Tantum Verde (Angelini), Cosmopolis și METRO, și se concentrează pe gestionarea integrată a acestor branduri în zona digitală și pe dezvoltarea și derularea de campanii integrate, centrate pe comunicarea digitală, creative, cu accent pe rezultate măsurabile. Infinit Solutions Agency își ajută clienții cu programe de transformare digitală și cu adaptarea brandurilor și modelelor lor de business la exigențele consumatorului de mâine.
“Lucrăm cu partenerii noștri de la Infinit Solutions Agency de șapte ani, în diferite proiecte, pentru diverși clienți, și am testat chimia puternică și puterea ofertei noastre combinate. Știm, acum, că o abordare mixtă de marketing și tehnologie poate fi extrem de utilă pentru clienții noștri și pentru utilizatorii finali, și poate beneficia din plin de noile tendințe ce se concentrează pe eficiență, mobilitate și flexibilitate, susținute de o tehnologie inteligentă și interactivă. Această abordare integrată s-a dovedit deja importantă în domenii precum serviciile bancare, asigurările sau FMCG, și are un potențial mare pe piață în viitorul apropiat”, spune Marco Stefanini (foto, sus), CEO și fondator Stefanini, și acționar majoritar în Stefanini Infinit.
Stefanini este o companie braziliană cu peste 30 de ani de experiență în furnizarea de servicii de tehnologie la nivel mondial, de la externalizarea infrastructurii IT până la dezvoltarea aplicațiilor software. Are o prezență directă în 40 de țări, prin 70 de birouri, și un portofoliu de peste 500 de clienți activi, din sectoare precum serviciile financiare, industria prelucrătoare, telecomunicații, industria chimică, servicii, tehnologii, sectorul public.