Una dintre cele mai inovative companii internaționale care oferă servicii complete de mobilitate prin leasing operațional, management de flotă și închirieri, încheie primul semestru al anului 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ patru milioane de euro, în creștere cu circa 20 la sută față de anul precedent, datorită creșterii numărului de clienți și extinderii birourilor, odată cu deschiderea Centrului Regional de la Cluj.
“Ne-am așteptat la aceste rezultate, în contextul în care anul trecut am extins portofoliul de servicii, am crescut numărul de clienți și ne-am axat pe adresarea ofertei către companiile mici și mijlocii, printr-un proces consultativ de vânzare”, declară Ioana Grigore (foto), director comercial Business Lease România.
Anul acesta au mai intrat în portofoliul companiei clienți precum TÜV Rheinland Romania, Rail Cargo Logistics – Romania Solutions, DSV Solutions, Altex România, GFR (Grupul Feroviar Român), Ortec. Reprezentanții companiei estimează că, până la sfârșitul anului, portofoliul de clienți se va dezvolta în continuare, iar cifra de afaceri va ajunge la aproximativ opt milioane de euro, ceea ce va însemna o creștere cu peste 20 la sută față de 2016.
Investiții în 2017
Business Lease estimează aceste creșteri în condițiile unor investiții realizate în primul semestru din 2017. În urma măririi capitalului social cu nouă milioane de lei, compania olandeză a făcut o investiție directă de 70.000 de euro, odată cu deschiderea unui centru regional în Cluj, ce are drept obiectiv consolidarea operațiunilor regionale existente și dezvoltarea unora noi, în linie cu promisiunea de brand: mai aproape de clienți și de nevoile lor. Mai mult decât atât, prin introducerea noului proiect, Connected Care, compania promite creșterea satisfacției clienților, consolidarea flotei și a sporirea siguranței și va scădea TCO.
“De la începutul anului, toate automobilele noastre noi sunt echipate cu un dispozitiv ce furnizează informații online despre kilometraj, consum de carburant și informații despre starea tehnică a mașinii, date pe care, în mod normal, șoferul le poate vedea pe bord. Aceste informații ne permit executarea task-urilor într-un mod eficient și proactiv, dar și direcționarea activităților de mentenanță către partenerii noștri, pentru a asigura optimizarea costurilor și a calității. Prin intermediul unor servicii online, clienții noștri și utilizatorii de mașini primesc aceste informații, actualizate zilnic, despre mașinile lor, și insight-uri despre consumul de combustibil al mașinilor, pentru a gestiona și a reduce costurile totale de mobilitate”, spune Philip Aarsman (foto), Managing Director Business Lease.
De altfel, din analizele realizate pe cererile venite din partea clienților, specialiștii Business Lease au observat o creștere a numărului de achiziții de servicii complete. Clienții se orientează tot mai mult către o externalizare completă a flotelor și au ca priorități siguranța, calitatea serviciilor și confortul.
DESPRE BUSINESS LEASE GROUP
Este un expert în furnizarea de soluții complete de leasing operațional și mobilitate, atât pentru companii mari, cât și pentru cele mici și mijlocii. Business Lease oferă importatorilor și dealerilor de autovehicule soluții personalizate în domeniile de leasing captiv, finanțarea stocurilor dealerilor și alte produse și servicii de finanțare. În afară de România şi Olanda, unde are sediul central și numeroase sucursale regionale, Business Lease este un jucător important în Polonia, Slovacia, Cehia și Ungaria. Portofoliul Business Lease Group cuprinde peste 43.000 de contracte.