Decathlon continuă strategia de extindere a rețelei de spații comerciale din România, prin inaugurarea, săptămâna trecută, a primului magazin din Deva.
Este a treia inaugurare din acest an, după extinderea magazinului Decathlon din Cluj și deschiderea unității din Bistrița. Compania a început dezvoltarea rețelei proprii de magazine pe piața din România în 2009, iar anul acesta, la aniversarea celor zece ani de activitate pe plan local, ajunge la 25 de magazine în țară.
„În afară de suprafețele mari ale magazinelor fizice deja deschise în România, Decathlon pregătește o nouă strategie, aceea de a fi prezent pe suprafețe mici, de până la 300 mp, ca puncte complementare magazinelor existente. Aceste formate vor încuraja livrarea online, dar vor constitui și puncte de comercializare a articolelor Decathlon. Vor fi amplasate în zone de proximitate, cu densitate și trafic ridicate, dar și aproape de zone de practică sportivă sau clădiri de birouri”, anunță Alex Domșa, director de expansiune Decathlon.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Cu o suprafață totală de circa 1.500 mp, magazinul din Deva este amplasat în centrul comercial Shopping City Deva și respectă formatul clasic al magazinelor din rețea – „Toate sporturile sub acelaşi acoperiş”. Magazinul pune la dispoziție peste 5.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi, printre care gimnastică, trekking, alergare, ciclism, fotbal și tenis și multe altele.
Clienții Decathlon Deva vor beneficia și de servicii de atelier (ciclism, role, trotinete), întreținere echipament ski și snowboard, servicii de racordare rachete de tenis, badminton și squash, servicii de imprimare și personalizare, program de fidelitate și Trocathlon (unicul târg de articole sportive second hand din România).