Coca-Cola HBC România are un nou Trade Marketing Director

Din martie, Bianca Presada a preluat rolul de Trade Marketing Director la Coca-Cola HBC România și a devenit membră în echipa de Senior Management a companiei.

Absolventă a Universității Transilvania din Brașov și a unui masterat în Managementul Proiectelor la SNSPA București, Bianca Presada s-a alăturat companiei Coca-Cola HBC România în 2015, în rolul de intern în departamentul de marketing și a activat în diferite funcții: Trade Marketing Coordinator, Brand Marketing Coordinator Non-Carbonated Drinks, Brand Marketing Coordinator My Coke, Sparkling Shopper Marketing Manager si Portfolio Integration Manager.

Împreună cu echipa sa, a coordonat lansarea a 18 SKU-uri noi, în șase categorii diferite, printre care și lansarea brandului Fuzetea pe piața românească. În materie de campanii, a fost implicată în realizarea unor proiecte care subliniază ocazii de consum, precum Coke Meals & Screentime, Fanta Snacking, Schweppes Mixability, și în campanii ce integrează pasiuni (muzică, jocuri și fotbal).

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 29 de țări și deservește 715 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.

Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2020, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 434 milioane de euro, echivalentul a 0,20 la sută din PIB-ul României. În România, Coca-Cola HBC a fost desemnată cea mai sustenabilă companie pe plan local, pentru al șaselea an consecutiv (2016-2021), conform Romania CSR Index/ Romania CST Index. Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share