Cu 3,6 milioane de perechi vândute în 2018 – de la de la 3,35 milioane, în 2017 – Deichmann ocupă în continuare primul loc în retailul românesc de încălțăminte.
În 2018, Deichmann România a obținut o creștere de 10,6 la sută a vânzărilor, ceea ce înseamnă o creștere de la 414,4 milioane de lei, în 2017, la 458,2 milioane, în 2018. Anul trecut, rețeaua de magazine a fost extinsă cu nouă magazine și a ajuns la 96 de unități. Retailerul va investi și în acest an în rețeaua de magazine, prin modernizarea a nouă magazine și deschiderea a încă nouă locaţii noi. Din 2016, compania oferă produsele sale și prin intermediul magazinului online. Numărul angajaților Deichmann Romania, atât din sediul central, cât și din magazine, a ajuns la 725, față de 652, în 2017.
Deichmann România este o filială a Deichmann SE, lider de piață în comerțul german și european de încălțăminte. În exercițiul financiar 2018, compania a realizat vânzări brute de 5,8 miliarde de euro (cinci miliarde net), în 25 de țări europene și în SUA. În 2018, 178 milioane de perechi de pantofi au fost vândute în întreaga lume, iar 60 la sută din venituri sunt obținute în afara Germaniei. La finalul anului 2018, grupul avea 4.053 de magazine, 40 de magazine online și 40.698 de angajați.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Investițiile planificate pentru întregul grup de companii pentru 2019 se ridică la un nivel record de 285 milioane de euro. Acestea se vor derula atât în modernizarea rețelei de magazine și deschiderea de noi magazine, în sectorul staționar, cât și în internaționalizare și digitalizare.
Deichmann SE a fost înființată în 1913 și se află 100 la sută în proprietatea familiei fondatoare. Grupul de companii este lider de piață în comerțul cu amănuntul de încălțăminte, pe plan european.









