Destinația premium de frumusețe omnichannel din Europa schimbă structura de conducere pe segmentul Europei Centrale și de Est (ECE), care influențează și structura managementului din România.
Grupul Douglas a format un nou cluster în ECE, cu scopul de a armoniza structurile regionale din Europa și pentru a crește viteza de dezvoltare. De la 1 iulie, Bulgaria și România au format un nou cluster, numit Balkan.
Noua structură vine cu o modificare importantă la nivel de conducere. Georgi Komitov, CEO Douglas Bulgaria, a fost numit la conducerea noului cluster regional în rolul de CEO. Rolul de CFO a fost preluat de Cătălina Hândoreanu, ex-CFO Douglas România.
- #PrimaPeListaTa: Echilibrul nu înseamnă să ai totul deodată – Andreea Pipernea, despre alegeri și priorități
- PepsiCo lansează un centru de training de ultimă generație pentru formarea studenților și a angajaților
- Dedeman cumpără șase hectare de teren și își extinde prezența în singurul județ în care nu avea magazine
Prin înființarea acestui nou cluster de țară, Douglas Group își propune să standardizeze în continuare structurile sale organizaționale pentru a realiza oportunități semnificative de creștere, să găsească echilibrul potrivit între piețele specifice țărilor cuprinse în el și scalarea afacerilor grupului și să consolideze parteneriatele cu furnizorii.
Georgi Komitov are o experiență de peste 20 de ani în retail. Primii pași i-a fãcut în compania Unilever, încă din timpul masteratului, și a contribuit la dezvoltarea distribuției prin rețelele de farmacii. A activat apoi, timp de cinci ani, la Adidas Bulgaria, în una dintre primele filiale din țară ale companiei. Pe parcursul activității aici, a fost specialist în vânzări, responsabil pentru construirea rețelei de francizați și a punctelor de vânzare cu amănuntul. Apoi a devenit expert în vânzări și a coordonat afacerile de comerț cu ridicata la nivelul întregii țări.
Georgi Komitov a preluat rolul de Country Manager Douglas Bulgaria în 2009. A activat în această funcție până la 30 iunie 2024, când a devenit CEO al noului cluster regional. El îi urmează Laviniei Ivas, al cărei mandat de CEO și director Douglas România a încetat pe 30 iunie. Lavinia Ivas a fost CEO timp de 13 ani, perioadă în care și-a construit o echipă dedicată și a transformat Douglas într-un jucător relevant pe piața românească, cu 44 de magazine și o prezență online puternică.
Planurile de dezvoltare ale Douglas Group prin acest cluster regional includ extinderea rețelei de magazine și investiții constante în infrastructura online și promovarea mărcilor autohtone, în România și Bulgaria.
DESPRE DOUGLAS GROUP
Cu mărcile sale comerciale, Douglas, Nocibé, parfumdreams și Niche Beauty, este destinația de frumusețe premium omnichannel nr. 1 în Europa – online și în circa 1.870 de magazine. Are circa 18.000 de angajați în Europa și oferă o gamă premium de mărci selective și exclusive și mărci corporative proprii. Sortimentul include parfumuri, produse cosmetice de machiaj, produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului, accesorii, precum și servicii de înfrumusețare.