89 la sută dintre posturile de conducere în Grupul DOUGLAS sunt ocupate de femei

Destinația premium de frumusețe omnichannel din Europa își propune să sporească diversitatea și să crească reprezentarea, în condițiile în care 89 la sută dintre pozițiile de conducere în Grupul DOUGLAS erau ocupate de femei, în anul fiscal 2022/23 (până la 30 septembrie 2023).

Conform strategiei sale de sustenabilitate, DOUGLAS își propune să creeze un loc de muncă ce promovează diversitatea, echitatea și incluziunea, și le susține activ prin stabilirea de priorități clare pentru creșterea reprezentării.

89 la sută dintre posturile de conducere în Grupul DOUGLAS sunt ocupate de femei, cu 97 la sută în magazine și 60 la sută în birouri (până la 30 septembrie 2023). Persoane din 104 țări lucrează pentru companie. DOUGLAS a întreprins inițiative suplimentare pentru atragerea, dezvoltarea și retenția talentelor, inclusiv programe de leadership, o nouă platformă de e-learning și un program de mentorat.

În România, compania promovează o cultură organizațională care are la bază aprecierea contribuției fiecărui membru și a lucrului în echipă, precum și asumarea responsabilității ca toți cei care activează în companie să obțină rezultate comune și să se străduiască să fie mai buni în fiecare zi. Prin susținerea comunităților defavorizate și a reîntregirii familiilor, DOUGLAS România își propune să sprijine dezvoltarea comunității și, în special, dezvoltarea unui mediu social și familial sănătos.

“Sustenabilitatea ne ghidează în alegerile pe care le facem. Și anul acesta vom încuraja și vom susține producătorii locali care respectă Oamenii, Planeta și Produsele. De asemenea, vom continua să aducem zâmbete pe chipurile copiilor și ale părinților, din medii defavorizate, prin sprijin financiar”, declară Lavinia Ivas (foto), CEO Douglas România.

Programul de sustenabilitate al Grupului DOUGLAS se axează pe trei domenii-cheie: Oameni, Planetă și Produse. Raportul complet de Sustenabilitate poate fi găsit aici.

DESPRE DOUGLAS

Este destinația premium nr. 1 de frumusețe omnichannel din Europa. Oferă o gamă unică de produse online și în circa 1.850 de magazine. Aici pot fi găsite parfumuri, cosmetice, produse de îngrijire a pielii, îngrijirea părului, accesorii și servicii de înfrumusețare. În anul financiar 2022/23, avea circa 18.000 de angajați în Europa.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share