Cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete de beneficii pentru salariați a achiziționat compania BenefitOnline, cea mai mare platformă de beneficii extrasalariale flexibile din România, fondată cu șase ani în urmă de antreprenorii Adrian Sârbu și Stelian Bogza.
Platforma Benefit Online ajută companiile să transfere alegerea beneficiilor direct către angajați: ei își pot crea singuri propriul pachet de beneficii, dintr-o gamă de mii de opțiuni, din zona celor cu avantaje fiscale (tichete de masă și culturale, pensii private, asigurări/ abonamente de sănătate, vacanțe, cadouri sau cursuri profesionale) și din zona reducerilor corporate (abonamente de fitness și wellness, modă și frumusețe, spectacole și evenimente, restaurante și cafenele, telecom, electrocasnice și tehnologie).
Benefit Online are mai mult de 100.000 de utilizatori activi, din peste 250 de companii din diverse industrii, precum IT & software, producție, servicii financiare, call-center & shared services sau servicii. Aproape 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 2.000 de furnizori, sunt incluse în Benefit Online. În 2018, cele mai populare beneficii alese de angajați au fost tichetele de masă, cadourile (cardurile şi tichetele cadou), decontarea transportului (către/ de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanţă) şi pensiile private (pilonul 3).
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„Prin achiziția Benefit Online, Edenred își extinde oferta de soluții digitale și acompaniază fiecare nivel al ecosistemului de pe piața muncii (angajați, angajatori, furnizori de beneficii). Vrem să le oferim libertatea și instrumentele pentru a-și configura strategia și beneficiile adaptate fiecărei companii și fiecărui salariat”, declară Dana Sîntejudean, General Manager Edenred România & Moldova. Tranzacția este supusă aprobării Consiliului Concurenței.
Brandul Benefit Online va continua să se dezvolte cu aceeași echipă de management și operațională și va beneficia în plus de resursele de inovație, tehnologie și suport comercial ale Grupului Edenred. „Avem încredere că, împreună cu echipa Edenred și prin alăturarea competențelor profesionale, vom crea o experiență superioară pentru utilizatorii platformei, vom putea diversifica și mai mult paleta de furnizori și vom putea extinde mai rapid soluția către noi companii din România și de pe alte piețe din Europa”, afirmă Stelian Bogza, co-fondator Benefit Online. „Serviciile pe care le oferim clienților noștri actuali rămân neschimbate și vom continua să dezvoltăm business-ul alături de Edenred, dublat de preocuparea permanentă de a dezvolta noi soluții de retenție și loializare pentru companiile din România”, adaugă Adrian Sârbu, co-fondator Benefit Online.
În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluții de beneficii pentru angajați, prin carduri și tichete preplătite, acompaniate de diverse soluții online și mobile. Emite carduri și tichete de masă, de cadouri, carduri și vouchere de vacanță, carduri și tichete culturale, de creșă, tichete sociale și carduri preplătite, pentru cheltuieli de afaceri. Compania are pe plan local peste 35.000 de companii-client, 1,5 milioane de angajați utilizatori ai soluțiilor sale de beneficii și 65.000 de comercianți parteneri, deserviți de o echipă de peste 200 de angajați.
Benefit Online este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajați din România și oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților. Peste 100.000 de utilizatori activi din România accesează platforma pentru a-și alege beneficiile extrasalariale, din aproape 3.000 de beneficii disponibile, de la peste 2.000 de furnizori. Bugetele de beneficii alocate de angajatori și cheltuite de angajați pe BenefitOnline.ro au ajuns la 114 milioane de lei, în 2018, și vor depăși 200 milioane în 2019.