La mai puțin de doi ani după ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chirițescu își extinde rolul și la nivelul Cheil Centrade South-East Europe și susține, în acest fel, 11 piețe în Europa de Sud-Est și clienți în Europa și SUA.
Promovarea sa vine în contextul reorganizării departamentului de strategie la nivel de grup, pentru a alinia întreaga echipă regională la noua direcție – comunicarea creativă, bazată pe analiza de date, și la noile servicii de Marketing Digital, Data-Driven Retail Marketing și Omnichannel Consumer Journey.
Considerat unul dintre cei mai buni strategi din industria românească de publicitate, Ștefan Chirițescu va avea un rol important în transpunerea viziunii grupului în realitate. „Poziționarea noastră este despre idei care au impact asupra business-ului, printr-o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor (online și offline). Singura punte dintre big data și o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ștefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităților, contextului”, subliniază Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Ștefan Chirițescu și-a început cariera în publicitate la Vitrina Felix Media, în 2001, în Cluj-Napoca. După zece ani petrecuți în grupul BBDO, în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, și-a adăugat experiențele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. În 2017, s-a alăturat agenției Kubis, în poziţia de Head of Strategy, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.