Cei doi lideri ai comerțului online din Ungaria, eMAG Ungaria și Extreme Digital, dau naștere uneia dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală și de Est, capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali.
„Acest parteneriat reprezintă o recunoaștere a scalabilității și calității tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, care creează premisele extinderii în țările unde Extreme Digital activează deja. Extreme Digital a fost fondat în 2001 de Balázs Várkonyi și Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experiența lor, alături de tehnologia și know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o țintă de un miliard de euro în șase ani”, declară Iulian Stanciu (foto), CEO eMAG.
eMAG România va deveni acționar majoritar al noii entități, cu 52 la sută din acțiuni. Restul de 48 la sută revin acționarilor Extreme Digital. Balázs Várkonyi, CEO, și Gyula Kelemen, CFO, alături de Cătălin Diț, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie, cu sediul la Budapesta. Tehnologia folosită în Ungaria și în cele cinci țări noi (Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria) va fi cea dezvoltată de eMAG.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Pentru partenerii din Marketplace, eMAG devine o poartă către scalarea și internaționalizarea afacerilor, în timp ce pentru clienții din Ungaria se traduce în mai multe beneficii: acces la un număr mai mare de produse, prețuri mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare și retur la standarde înalte. Extreme Digital folosește un model de afaceri hibrid, ce îmbină comerțul online cu cel offline. Astfel, clienții pot primi offline produsele pe care le-au comandat online, în cele 16 magazine pe care le deține.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia.