Homelux, compania deținută de Omer Susli, comercializează produse de mobilă, decoraṭiuni, covoare, corpuri de iluminat, textile de casă şi electrocasnice, și a deschis, săptămâna trecută, primul magazin din România, în Ploiești, şi a lansat magazinul online Homelux.ro.
Primul magazin Homelux are o suprafaṭă de 10.000 mp şi îşi aşteaptă clienṭii cu peste 20.000 de articole. “Ne adresăm clienților care țin la confortul lor de acasă şi, prin natura produselor comercializate, ne adresăm şi segmentului HoReCa. Toate produsele sunt încadrate în șase stiluri de amenajare: industrial, modern, nautic, etno, minimalist şi romantic, astfel incât clienṭilor le va fi uşor să aleagă şi să-şi definească stilul de amenajare”, declară Isabelle Pleska, director Strategie, Homelux România.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Compania și-a propus să deschidă 20 de magazine, în următorii cinci ani, în cele mai importante oraşe din țară. Investiṭia într-un magazin de 10.000 mp se situează în jurul a 15 milioane de euro. “Următorul magazin pe care îl vom deschide anul acesta va fi în Focşani, dar în paralel lucrăm şi la un concept de magazin Homelux cu suprafaṭă de 500-2.000 mp, poziṭionat în centre comerciale sau mall-uri. Primul magazin Homelux de acest gen va fi lansat în Bucureşti. Ne propunem ca magazinele Homelux să devină, în scurt timp, o vitrină a producătorilor şi creatorilor români de bun gust şi confort”, afirmă Omer Susli, proprietarul companiei Homelux.
Magazinul pune la dispoziţia clienţilor servicii personalizate, precum transportul cumpărăturilor la domiciliu, credit direct în magazin, cardul cadou Homelux, confecṭionare perdele, servicii de design, plata produselor în rate şi cardul de fidelitate Homelux, prin care clienţii primesc înapoi cinci la sută din valoarea cumpărăturilor, pentru a-i folosi la următoarele cumpărături.