Din luna iulie, Irina Roncea a fost numită Deputy Managing Director Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției.
Cu o experiență de peste 12 ani în comunicare și o expertiză extinsă în strategie de brand și corporate, Irina Roncea a coordonat, în cei șase ani la Golin, comunicarea a zeci de clienți din industrii precum financiar-bancar, telecom, farma, FMCG, real estate. Are și o specializare puternică în CSR. Între 2010 și 2012 a fost responsabilă de comunicarea unuia dintre cele mai mari ONG-uri din domeniul educației din România. „Golin înseamnă mai mult decât o companie – înseamnă o stare de spirit și un mod de lucru unice în România și de care suntem mândri. M-am considerat mereu fericită și norocoasă să fac parte dintr-o echipă construită pe etică, prietenie și ambiție, în care excelența și performanța primează și care nu spune niciodată <asta e imposibil>”, afirmă Irina Roncea.
După zece ani în echipa Golin, dintre care ultimii trei ca Managing Partner, Monica Botez a decis să urmeze un alt drum, ce începe cu o perioadă sabatică. „Echipa a reprezentat în permanență motivația mea principală: la Golin am lucrat cu cei mai talentați și pasionați oameni din industrie, pe care-i respect pentru standardele lor profesionale și îi iubesc pentru valorile lor personale. Mulți dintre clienți mi-au devenit prieteni și le mulțumesc pentru asta. Golin se află într-un loc privilegiat, pe primele locuri în topurile din România, indiferent că este vorba despre performanță în comunicarea de business sau creativitate. Sunt fericită și recunoscătoare că am fost parte din această poveste, sunt încrezătoare că agenția își va continua traseul frumos și sigur și știu că, indiferent de drumul pe care-l voi alege în viitor, voi rămâne întotdeauna un Goliner”, spune Monica Botez.
Golin este lider al pieței de comunicare din România, cu un portofoliu ce include companii multinaționale și locale, din industrii variate (FMCG, white goods, auto, financiar, retail, real estate) și cu performanțe unice la festivaluri de PR, creativitate sau digital. Este singura agenție din România care a câștigat trei ani la rând titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards, a fost declarată Rețeaua Anului la Golden Hammer 2017 și a fost singura agenție de PR din România premiată cu Grand Prix-uri la acest festival. „Irina ne-a arătat mereu că este epitomul spiritului Golin: ambițioasă, curajoasă, loială, fun. Și, poate mai important decât orice, are o calitate mare: iubește cu pasiune Golin. Nu știu pe nimeni mai potrivit decât Irina care să desăvârșească povestea despre forță și succes creată de Monica și sunt sigură că, împreună cu ceilalți 34 de oameni din echipă, va duce mai sus istoria #courageouslyhappy a brandului Golin în România. De la Monica am învățat multe – despre putere de muncă și loialitate, perfecționism și pasiune, umor și prietenie”, declară Hortensia Năstase, vicepreședinte Creative Services, Lowe Group.
DESPRE GOLIN ROMÂNIA
Este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane, care deţine peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC. Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media), şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, Golden Hammer, IAB MIXX Awards, Internetics, IPRA Awards, PR Award România, Sabre Awards, Webstock.