Compania Huawei lansează oficial noul său centru Enterprise Global Service Center (EGSC) în București. EGSC este o platformă unică multi-servicii, ce transformă modul în care clienții și partenerii interacționează cu Huawei.
Centrul de servicii se află într-o clădire nouă și acoperă o suprafață de 2.000 de metri pătrați, după o investiție de peste zece milioane de euro. “Noul Enterprise Global Service Center își va derula activitatea în patru departamente: suport tehnic, implementare de la distanță, operațiuni de rețea, suport pentru parteneri și marketing. Această capabilitate extinsă de servicii, în combinație cu o linie de produse de vârf și o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, permite Huawei Enterprise să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb și implementare de la distanță la standardele cele mai inalte, 24/7, în peste 170 de țări”, declară Vlad Doicaru, director Enterprise Huawei Romania.
Departamentul de Suport Tehnic este responsabil pentru furnizarea de piese de schimb, trimiterea inginerilor pe teren și oferirea de management centralizat al cererilor de servicii. Departamentul de Implementare de la Distanță oferă un cadru de colaborare ce conectează virtual clienții cu experții globali Huawei, prin intermediul dispozitivelor inteligente. Cu această opțiune, inginerii Huawei pot asista clienții și partenerii în cadrul activităților de planificare, design, verificare și asigurare a serviciilor, indiferent unde s-ar afla. Departamentul de Operațiuni de Rețea asistă clienții, prin outsourcing IT și servicii de tip Smart Network Operation (NOS), pentru reducerea costurilor de operare și sprijinirea clienților în activitățile de business curente. Departamentul de Suport pentru Parteneri și Marketing oferă servicii de consultanță și un laborator ce ajută clienții și partenerii să acceseze mai rapid tehnologiile și serviciile oferite de Huawei.
Odată cu lansarea noului Enterprise Global Service Center, Huawei își consolidează platforma de servicii oferite la nivel global, ce constă în două centre similare, în China și Mexic, cinci Centre regionale de Asistență Tehnică (TAC), șapte TAC-uri naționale, 139 de centre de piese de schimb, în toată lumea, și mai mult de 1.100 de centre logistice. Odată cu Enterprise Global Service Center din București, Huawei continuă extinderea Centrului Global de Servicii, care furnizează servicii de suport multi-network pentru diverși operatori internaționali, din 2012.
Huawei a intrat pe piața din Europa în 2000, iar din 2003 compania este prezentă și în România. În prezent, Huawei este unul dintre partenerii strategici pentru principalii operatori de comunicații din Europa, datorită dezvoltării de soluții de înaltă tehnologie și furnizarea de servicii personalizate pentru clienții săi.