Canopy, una dintre cele mai mari agenții românești de marketing online, cu focus pe Pay Per Click, și Id-entity, unul dintre grupurile de top din Europa în conceperea, producerea și gestionarea conținuturilor și serviciilor de comunicații digitale, vor dezvolta împreună, la Iași, un centru de specialiști în promovare online pentru piața din Italia.
În prima etapă, parteneriatul implică pregătirea și creșterea unei echipe de specialiști Google AdWords, care să deservească clienții Id-entity. „Sinergiile cu Canopy ne permit să mulțumim aceiași clienți, urmând două căi diferite. Planurile noastre pe termen scurt și mediu vizează dezvoltarea abilităților tehnice ale angajaților noștri, cu scopul de a ne extinde prezența pe piețele europene și de a crește echipa din România, prin oferirea de servicii digitale complete”, spune Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Programul de formare va fi coordonat de Canopy, care a dezvoltat în ultimii ani o serie de sesiuni personalizate de training în marketing online, de la strategie digitală și diferențiere de piață la cursuri specifice de Google AdWords și Facebook Ads. În plus, trainerii Canopy au instruit mii de studenți din mai multe universități și facultăți din România, inclusiv prin proiectul Atelierul Digital, dezvoltat de Google România. „Cred în potențialul specialiștilor în marketing online din România. În mod particular, Iașiul mi-a dovedit că poate deveni o veritabilă pepinieră de talente în Google AdWords și strategie digitală. Acesta este unul dintre motivele pentru care Canopy s-a extins anul trecut la Iași. Tinerii din oraș au ocazia de a gestiona campanii online pentru branduri puternice din orice colț al lumii”, afirmă Cristian Ignat, fondatorul Canopy.
Agenția Canopy s-a extins anul trecut la Iași, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate să-și crească business-ul prin promovare online de tip Google AdWords, Facebook Ads sau YouTube. Compania are acum 18 angajați, dintre care șase la Iași.
Înființată în martie 2016, Id-entity România a fost inițial creată și condusă de doar trei persoane și a ajuns să aibă 90 de angajați. Compania oferă marilor branduri de pe piața italiană (McDonald’s, MediaWorld și Italiaonline) servicii de dezvoltare web, gestionarea catalogului e-commerce, graphic design, editare video, social media, branding și marketing online, producție ce generează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro pe an.