IKEA România are noi Market Manageri pentru magazinele din București

Compania IKEA România numește noi Market Manageri pentru magazinele Băneasa și Pallady București.

Mihai Boian și Silvana Baciu sunt responsabili și de supervizarea altor puncte de contact cu clienții din țară, ca punctele de ridicare comenzi și studioul de planificare și comandă. Această mișcare strategică susține creșterea afacerii și dezvoltarea continuă a comerțului de tip omnichannel, în linie cu obiectivul companiei de a integra prioritățile locale în strategiile de business regionale.

Mihai Boian, Market Manager IKEA Băneasa

Cu o experiență de peste 15 ani la IKEA, a lucrat în departamentele Logistică, Vânzări și Business Navigation, unde a dobândit cunoștințe complexe despre retail și leadership. În noul său rol, se va concentra pe continuarea dezvoltării magazinului IKEA Băneasa, principalul motor de creștere în România.

Potrivit companiei, el va conduce procesul de transformare a magazinului ca să acopere noile așteptări din retail, mai ales în ceea ce privește sustenabilitatea și digitalizarea. Parcursul său în IKEA a început în Logistică, unde a putut să înțeleagă structura operațională fundamentală a companiei. A trecut apoi la Vânzări și a deținut funcții care l-au ajutat să-și dea seama care sunt nevoile clienților și cât este de importantă alinierea companiei la tendințele pieței și la preferințele consumatorilor.

„Printre noile mele responsabilități se numără și aceea de a susține și de a inspira echipa în misiunea noastră de a pune în practică viziunea companiei de a crea o viață mai bună acasă pentru cât mai mulți oameni”, precizează Mihai Boian.

De la deschiderea sa, în 2007, IKEA Băneasa a devenit un punct de referință pe piața locală de retail. Cu 460 de angajați și colaboratori, a avut aproape trei milioane de vizitatori în anul fiscal 2024 și a vândut 10,6 milioane de produse, în creștere cu cinci la sută față de 2023.

Silvana Baciu, Market Manager IKEA Pallady

Are peste 25 de ani de experiență în vânzările retail și studii în producția textilă. S-a alăturat IKEA în 2018, ca Sales Manager pentru IKEA Pallady, cel mai mare magazin al companiei din Europa de Sud-Est. Și-a demonstrat abilitățile în domeniul managementului de retail prin ocuparea unor funcții-cheie precum cele de Customer Experience Manager și Call Center Operational Manager. Din primul semestru al acestui an, a fost numită oficial Market Manager pentru IKEA Pallady.

„Fundamentul IKEA stă în valorile ce definesc compania, iar în noul meu rol voi continua să promovez cultura IKEA. Mă voi concentra în special pe inovație și pe îmbunătățirea proceselor la nivelul organizației – cred că sunt doi factori importanți pentru progres și ne ajută să devenim mai buni cu oamenii și planeta, pe lângă investiția permanentă în dezvoltarea echipei”, arată Silvana Baciu.

Deschiderea magazinului IKEA Pallady în 2019 reprezintă un pas important în strategia de extindere a companiei în regiune. Cu o suprafață de 37.000 mp, este cel mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est și are 585 de angajați și colaboratori. În anul fiscal 2024, a avut 2,2 milioane de vizitatori și a vândut 7,6 milioane de produse.

Anul acesta, IKEA a deschis primul studio de planificare și comandă din țară, în Constanța. În anul anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024), a înregistrat o creștere de 12 la sută a volumului vânzărilor totale din România, cu peste 26,5 milioane de produse vândute, și o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share