Bitpanda, platforma europeană de investiții digitale și primul unicorn din Austria, a numit-o pe Irina Nicoleta Scarlat în funcția de Chief Growth Officer (CGO).
Irina Scarlat va coordona echipele de dezvoltare a afacerilor și de marketing ale fintech-ului austriac și îi va superviza și conduce planurile de extindere.
Noul CGO aduce la Bitpanda mai mult de un deceniu de experiență în industria tech. Cel mai recent rol a fost cel de Global Head of Growth la Revolut. S-a alăturat companiei în 2018 și a contribuit la creșterea pieței locale de la 20.000 de utilizatori la circa 1,5 milioane. A condus apoi echipele de creștere din Europa Centrală și de Est și, mai târziu, la nivel global. În această perioadă, Revolut a crescut de la un milion la 15 milioane de utilizatori la nivel global.
Înainte de Revolut, a construit și condus funcția de marketing a Uber în România, modelând strategia locală și lansând proiecte și inițiative regionale-cheie, care au dus la creșterea pieței la un milion de utilizatori și la extinderea operațiunilor locale în trei orașe.
„Europa este în urma piețelor din SUA și Asia atunci când vine vorba de alfabetizarea în materie de investiții și mulți oameni nu sunt conștienți de posibilitățile pe care le au la îndemână. Cred în misiunea Bitpanda de a schimba asta și de a le oferi oamenilor acces instantaneu la produse financiare și resursele de care au nevoie pentru a le înțelege corect. Pe lângă acestea, Bitpanda este o companie cu o cultură uimitoare, care echilibrează hipercreșterea cu grija pentru echipele sale, iar acest lucru l-am simțit imediat, când am vorbit cu fondatorii și cu echipa executivă”, spune Irina Scarlat.
În acest an, Bitpanda a depășit mai multe etape importante, inclusiv creșterea bazei sale la peste 2,5 milioane de utilizatori și 500 de angajați, dar și primirea uneia dintre cele mai mari runde de finanțare Series B din Europa, cu o extindere suplimentară în luna mai.
În 2020, a deschis birouri în Franța, Spania, Turcia și Italia, și a inaugurat un hub de inovare în Polonia, la Cracovia, în decembrie, mutare ce a dus la dublarea numărului de membri ai echipei. Platforma de investiții digitale înființată la Viena, în 2014, intenționează să se extindă pe noi piețe europene, cu planuri de a deschide un hub tehnologic și un birou în Barcelona, alături de viitoare centre de talente din Londra, Milano, Paris, Berlin și Istanbul.