Kaufland revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM

Retailerul Kaufland și v8 au creat Grand Job Experience, un proiect de gaming ce revoluționează modul de recrutare pentru tinerii care fac parte din Generația Z.

Experiența virtuală le oferă un spațiu în care să practice joburi și task-uri reale, în mediul lor preferat: un joc online. Kaufland devine astfel primul retailer care a deschis un magazin într-un GTA FiveM și invită gamerii să devină, în joc, îngrijitor clădiri, lucrător comercial, casier, șef de raion sau chiar manager de magazin.

„Stă în puterea noastră, a marilor companii, să atragem noua generație și s-o ajutăm să se familiarizeze cu joburile pe care noi le oferim. Grand Job Experience este o activare de employer branding atipică, prin care ne-am propus să ne apropiem și mai mult de tinerii din comunitatea de gaming, dar nu numai. Ne-am dorit să deschidem un dialog cu GenZs acolo unde am fost siguri că au deschiderea să ne asculte, în mediul virtual – o lume nouă, creată de jocul GTA FiveM, în care ei deja fac roleplay la alte joburi generice”, spune Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director la Kaufland.

Inedita experiență de recrutare s-a lansat la București, la East European Comic Con, cel mai mare festival din estul Europei dedicat pasionaților de benzi desenate, jocuri de computer, seriale și tot ce înseamnă geek-culture. Tinerii care au interacționat cu jocul au fost instruiți de opt dintre cei mai cunoscuți streameri de gaming din România: Theo Zeciu, ImoGen, Andrei Ro, Ketaminol, Conacu, EpicShorty, Best Noris. Ei și-au luat rolul de trainer în serios și, în live-uri de câte două ore, i-au învățat pe cei prezenți tot ce presupun joburile Kaufland.

„Fiindcă mediul digital este principala sursă de informare și divertisment pentru cei din Generația Z, mediul în care își dezvoltă sau dobândesc abilități, am construit pentru Kaufland, alături de Nexus Gaming, propriul server de GTA 5 Roleplay. Scopul nostru a fost de a-i familiariza pe tineri, în acest spațiu non-violent, care imită realitatea, cu slujbe care nu s-au cristalizat în mintea lor la fel de clar precum cele de medic, mecanic sau profesor. Vorbim de joburi cu istorie mai recentă, cum sunt cele de manager de magazin sau șef de raion”, explică Adina Stănescu, Director de Creație v8.

Trainingul potențialilor angajați Kaufland a fost urmărit live pe Youtube de 170.000 de persoane unice. Comunitatea de gaming a petrecut peste 1,1 milioane de ore în contact cu brandul, urmărind stream-urile din noul magazin virtual Kaufland. Serverul dedicat va fi făcut în curând public, dar posibilitatea de a afla mai multe despre joburile de la Kaufland și de a le încerca vor deveni accesibile tuturor celor interesați prin intermediul jocului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share