Lansarea centrului de training este un pas important în angajamentul familiei Lavazza de a răspândi cultura italiană a cafelei, într-o țară în care mai mult de 91 la sută din populația de peste 18 ani este consumatoare de cafea.
“România este o piață importantă pentru Lavazza. Cu o rețea de centre de training în continuă dezvoltare, în întreaga lume, suntem cel mai mare laborator de cafea de acest gen din lume și ne-am propus să aducem cultura de cafea italiană de calitate premium Lavazza mai aproape de publicul din România”, declară Paola Autiero, director de marketing Lavazza Europa de Est.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Noul centru de training Lavazza va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă, atât în momentul pregătirii băuturii, cât și atunci când este consumată. Training Center Lavazza va oferi și cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu, printr-un program ce îmbină degustarea de cafea, informații despre tot ce înseamnă cultivarea și apoi recoltarea boabelor de cafea, design al cafelei și arta latte-ului.
“Prin acest parteneriat, facem progrese considerabile în direcția scopului nostru comun, acela de a acoperi ocaziile de consum, 24 de ore/șapte zile pe săptămână, cu ajutorul unui portofoliu de branduri puternice și iubite de consumatori. Centrul de training ne oferă ocazia unică de a instrui barmanii și barista, astfel încât să dobândească toate subtilitățile artei de a face cafea, și de a-i pregăti pe membrii echipei Coca-Cola HBC România la standarde conforme cu așteptările clienților noștri”, arată Mihaela Hoffman, Marketing Manager al Coca-Cola HBC România.