Retailerul Lidl România lansează o nouă campanie de brand de angajator, prin care își propune să evidențieze importanța și rolul angajaților care fac posibil ca produsele să ajungă pe rafturile magazinelor.
Campania „Dă mai departe bucuria Lidl” urmărește să atragă noi angajați, care să împărtășească clienților din ceea ce ei iubesc la Lidl. Lidl România este lider pe piața de retail, în ceea ce privește pachetele salariale oferite. Din 1 martie, cel mai mic venit brut oferit de Lidl are o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net.
Potrivit reprezentanților companiei, Lidl investește în programe de dezvoltare și școlarizare pentru angajați, adaptate la nivelul lor profesional, la nevoile de perfecționare și la competențele lor. Programele sunt dezvoltate astfel încât să acopere nevoile tuturor categoriilor de angajați și le oferă oportunități de dezvoltare pe termen scurt și lung.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Un exemplu în acest sens îl reprezintă Academiile de Management, care sunt structurate în funcție de nivel (middle sau senior management) și de zona de specialitate, cu un grad de personalizare ridicat în ariile care se află în interfață directă cu clienții (echipele de vânzari). Pentru categoriile de specialiști, sunt stabilite planuri de training anuale, legate de obiectivele de dezvoltare individuale agreate cu managerul în cadrul procesului anual de Talent Management.
O atenție deosebită este acordată și angajaților din magazine, pentru care există planuri anuale de școlarizare, pentru a asigura cunoașterea și aplicarea corectă a proceselor și principiilor Lidl. Datorită investițiilor constante în îmbunătățirea condițiilor de lucru și de dezvoltare profesională oferite angajaților, Lidl a obținut, în 2018, certificarea Top Employer, al treilea an consecutiv.
Cei care vor să se alăture companiei, în perioada martie-iunie, pot găsi aici posturile diponibile și își pot încărca CV-ul. Campania se desfășoară în București, Constanța, Iași, Timișoara, Cluj, Bistrița, Bacău, Eforie Sud, Reșița, Sibiu, Bușteni, Corbeanca, Mogoșoaia, Pipera, Snagov, Ștefăneștii de Jos, Voluntari, Tunari, Mediaș, Avrig, Arad, Alba Iulia, Sinaia, Suceava și Tulcea.
DESPRE LIDL
Parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, compania este prezentă în 30 de țări și operează circa 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice, în 29 de țări. Lidl are circa 260.000 de angajați, dintre care peste 6.000 în România, unde retailerul german deține peste 240 de magazine și patru centre logistice.