Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile

Împreună cu clienții săi, Lidl susține, pentru al patrulea an consecutiv, parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație incluzivă și de calitate. Până pe 13 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF.

Datele UNICEF arată că aproape 400.000 de copii nu merg la școală și că unu din șase adolescenți și tineri nu frecventează cursurile învățământului obligatoriu sau nu urmează o formare profesională. Pentru ei, abandonul școlar nu înseamnă doar lipsa unei educații, ci și o piedică uriașă în a-și găsi un loc de muncă și a se susține financiar.

Clienții Lidl pot contribui la susținerea elevilor cu risc de abandon, pentru ca ei să-și finalizeze studiile, să fie pregătiți pentru piața muncii și astfel să stopeze perpetuarea sărăciei din generație în generație. În cei patru ani de parteneriat strategic cu UNICEF, Lidl a sprijinit organizația cu peste 2,3 milioane de lei.

Gama de jucării din oferta participantă la campanie include articole de pluș, seturi creative, jocuri educative din lemn, diverse puzzle-uri și echipamente precum telescop, binoclu, glob pământesc, microscop, care să-i ajute pe copii în procesul de învățare. Întreaga colecție de jucării poate fi consultată în catalogul Lidl de decorațiuni și jucării.  

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

UNICEF este prezent în România şi în alte 190 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, lucrează împreună cu Guvernul, Parlamentul, autorităţi locale, societatea civilă, sectorul privat, parteneri naţionali şi internaţionali şi cu mass-media, pentru a asigura accesul copiilor la educaţie timpurie de calitate şi la şcoală, pentru protejarea adolescenţilor şi monitorizarea drepturilor copilului, pentru protecţie socială şi mobilizarea de resurse în beneficiul copiilor. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi guvernelor.        

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, Lidl este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Compania este prezentă în 32 de țări și deține aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări.

Articolul anterior

Programul Startarium RE:BUILD susține 150 de antreprenori români să-și crească sau să-și reconstruiască afacerile

Articolul următor

Enel și Politehnica din Milano așteaptă înscrieri la un masterat pentru formarea profesioniștilor în rețele electrice

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share