Raluca Duță preia poziția de Digital Manager la L’Oréal România și devine coordonatorul întregii activități de digital la nivelul companiei, pentru cele patru divizii: L’Oréal Luxe, Divizia Produselor de Larg Consum și cele de Cosmetică Activă și de Produse Profesionale.
Cu peste opt ani de experiență în comunicare, în mediul online și marketing digital, Raluca Duță și-a început parcursul la L’Oréal în urmă cu doi ani. Inițial, a ocupat poziția de Digital Project Manager, apoi a coordonat activitatea de digital a Diviziei de Produse de Larg Consum, de unde a fost promovată în poziția de Digital Manager L’Oréal România și membru în board-ul companiei.
Pe parcursul carierei sale, Raluca Duță a creat campanii de digital pentru branduri din sectoare diferite, precum FMCG, telecomunicații, electronice, auto, retail sau servicii bancare.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
L’Oréal România a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17 la sută față de 2016, și un profit net de 33,9 milioane.