De luna aceasta, Constantin Bratu se alătură echipei Coca-Cola România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, și preia funcția de Public Affairs & Communication Manager.
Din această funcție, Constantin Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România – relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor deținute de aceasta, și proiectele de CSR. “Venirea lui Constantin Bratu în echipa Coca-Cola România și Moldova ne consolidează eforturile de a comunica transparent și eficient cu toți cei interesați de operațiunile și rezultatele companiei. Un profesionist cu experiența sa este un atu important pentru echipa noastră”, declară Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager Coca-Cola România și Moldova.
Cu o experiență vastă în diverse domenii de business, Constantin Bratu a fost Head of Corporate Affairs la British American Tobacco și director general al Asociației Berarii României, unde a reprezentat interesele membrilor asociației în relația cu autoritățile centrale, a coordonat campanii naționale de comunicare pentru categoria bere și a dezvoltat campanii de CSR. Una dintre acestea a fost nominalizată ca Best Practice, în cadrul Forumului European privind sănătatea și consumul de alcool. Noul Director de Comunicare și Public Affairs Coca-Cola România și Moldova deține un Executive MBA la ASEBUSS Kennesaw University și un master în Comunicare și Resurse Umane la Școala Națională de Științe Politice și Administrative. “Sunt bucuros să mă alătur companiei Coca-Cola și unei echipe care a obținut rezultate remarcabile, prin inovație și pasiune pentru excelență, în 25 de ani de prezență în România. Am convingerea că, împreună, vom dezvolta proiecte cu un impact semnificativ pentru comunitatea locală și vom continua să construim o imagine relevantă a mărcilor noastre”, afirmă Constantin Bratu.
Anterior, funcția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova a fost ocupată de Miruna Smeureanu, care a preluat, în martie, coordonarea departamentului de marketing pentru operațiunile Coca-Cola România și Moldova.