Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding și câștigă încă zece premii în această toamnă.
În ultima lună, agenția care oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding, a obținut zece distincții importante: nouă premii, dintre care două trofee de aur, la Employer Branding Awards, cea mai mare competiție locală pe acest segment, și un premiu la Digital Communication Awards (Berlin), la categoria HR & Employer Branding.
Minio & Kaufland – TikTok Academy. Employer Branding în 2024: cu GenZ pentru GenZ
- Gold Award: Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign
- Bronze Award: Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign
„Când am început acest proiect, nu știam exact cum va evolua sau care vor fi rezultatele. La aproape un an distanță, ne bucurăm de milioane de vizualizări la peste 100 de videouri și de un premiu Gold pentru Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign. Deși poate părea simplu să postezi pe TikTok, în spatele fiecărui video se află multă muncă – pe lângă filmare și editare, e vital să înțelegem ce e relevant pentru actualii și potențialii angajați. Proiectul nostru include workshopuri periodice și sesiuni de documentare, tocmai ca să creăm un conținut reprezentativ pentru viața de zi cu zi la Kaufland.
- Zentiva România primește certificarea Top Employer, pentru a patra oară consecutiv
- Dacia va avea un nou director de vânzări & marketing, din februarie
- ReSource by OLX Locuri de Muncă: Pe 5 februarie afli cum va arăta piața muncii din România în 2025 și ce își doresc candidații în contextul actual
Tot conținutul este realizat de tineri din Gen Z (Makeri) folosind exclusiv telefoanele pentru filmare și editare – fără filmări profesionale. Această abordare fresh, de a dezvolta videouri scurte doar cu creatori tineri, este o parte esențială din succesul acestui proiect.
Suportul echipei Minio pentru strategie, creație și logistică este unul important. Știm mereu că suntem pe mâini bune. Ce apreciem cel mai mult în lucrul cu echipa Minio este sentimentul mereu prezent că-i pasă, este implicată cu adevărat în proiecte, găsește soluții la probleme și o simțim aproape de noi, ca echipă, și de obiectivele noastre de business”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România și Moldova.
Minio & Kaufland-Colindar. Un gest Kaufland de mulțumire publică pentru angajații săi.
- Bronze Award: Special Project
„În Kaufland, avem peste 17.500 de colegi, iar Colindar este modul nostru sincer de a le mulțumi pentru tot ce au realizat pe parcursul anului și pentru efortul suplimentar pe care îl depun cu toții de Sărbători. Știm că este o perioadă extrem de intensă, plină de provocări, și, prin acest colind dedicat lor, împreună cu întreaga campanie care l-a înconjurat, ne-am dorit să le arătăm că-i vedem, îi prețuim și le recunoaștem munca. Am vrut și să deschidem o conversație autentică despre empatie – un subiect esențial, care ar trebui să fie mai prezent în dialogurile noastre de zi cu zi”, spune Estera Anghelescu.
Minio & BAT România – Global Graduate: Lead The Change.
- Silver Award – Best Use of Employee Generated Content in an EB Campaign
- Bronze Award – Best Recruitment Campaign
- Bronze Award – Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z
„Datorită colaborării noastre cu echipa Minio și a muncii de echipă, am fost premiați pentru prima dată la trei categorii la gala Employer Branding Awards 2024. Programul Global Graduate reprezintă principalul focus în ceea ce privește inițiativele noastre de recrutare. Acest program de Management Trainee pregătește tinerele talente pentru roluri de management în doar 18 luni. Mulți dintre foștii participanți la program au rămas în companie și ocupă acum poziții de conducere.
Procesul de recrutare este extrem de complex și riguros, deoarece dorim să atragem persoane care, deși nu au multă experiență în câmpul muncii, au demonstrat, în anii de studenție sau la primul lor job, capacitatea de inovație și abilitatea de a lua decizii și de a acționa. Investim eforturi considerabile în această campanie, ca să ne asigurăm că identificăm talentele pe care le căutăm.
Împreună cu partenerii noștri de la Minio, am reușit să spunem povestea celui mai important proiect de management trainee, în ultimii ani. Înțelegerea brief-ului, ideile propuse, colaborarea dintre noi și evaluarea constantă a campaniei au făcut din acest proiect o poveste de succes, o promisiune pentru viitorul echipei de management BAT”, explică echipa BAT România și BAT GBS.
Minio & Coca-Cola HBC – Creators Squad. O campanie regională implementată în 26 de țări
- Gold Award: Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z
- Silver Award: Best Recruitment Campaign
- Silver Award: Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign
- Bronze Award @ Digital Communication Awards, Berlin: HR & Employer Branding
„Campania de promovare și recrutare pentru The International Leadership Trainee Program este una de amploare. Lucrăm îndeaproape cu echipa globală, deoarece sunt multe componente și mulți stakeholderi implicați. Anul acesta, am avut o componentă inedită: trainees din opt țări au creat conținut cu telefonul, unii pentru prima dată, ca să prezinte programul din interior, prin prisma propriilor lor experiențe. Conținutul lor a fost apoi amplificat în media și a avut un indicator mare de engagement, reflectat în numărul record de candidați”, arată Ioana Mucenic, CEO Minio.